184 US$
Gratis afbestilling indtil d. 29.05.22
183 US$
Gratis afbestilling indtil d. 29.05.22
Book nu, betal under opholdet
ScandicHotels.com
177 US$
Travelocity182 US$
Hotels.com182 US$
Priceline183 US$
Anmeldt d. 20. oktober 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Simon Kristensen, General Manager hos Scandic Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 12. oktober 2021

Anmeldt d. 12. oktober 2021

Anmeldt d. 17. september 2021 fra mobile enheder

Maden var langt over mine forventninger, og betjeningen var helt i top. Særligt den smukke tjener Celina gjorde et stort indtryk. Hun var altid smilende, hjælpsom og viste et stort overskud, og var helt klart højdepunktet på mit besøg! Det var en kæmpe fornøjelse og glæder mig til at komme tilbage igen!

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, MadsenBrogaard
Simon Kristensen, Direktør hos Scandic Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2021

Kære gæst

Tusind tak for din positive tilbagemelding - det sætter vi stor pris på.

Jeg er glad for at høre Celina fik jeres ophold til at være helt perfekt.

Håber at kunne byde velkommen igen en anden gang på Scandic Silkeborg.

Bedste hilsner

Simon Kristensen