Anmeldt d. 10. marts 2020

Dato for ophold: marts 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Simon_Kristensen, General Manager hos Scandic Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. marts 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 19. februar 2020

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com

Anmeldt d. 17. februar 2020

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels

Anmeldt d. 20. januar 2020

Dejligt hotel beliggende i rolige omgivelser. Godt indrettede værelser. Skøn morgenmadsbuffet buffet med et udvalg ud over det sædvanlige. God restaurant og bar område. Dejlig dagens ret i hverdage. Høj service blandt al personale

Dato for ophold: januar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Dorthea V
Simon_Kristensen, General Manager hos Scandic Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Hej Dorthea

Tusind tak for din flotte anmeldelse - den er vi rigtig glade for.

Hvor er det skønt at læse du har haft et rigtig godt ophold og synes om vores personale og faciliteter.

Håber i den grad at kunne byde dig velkommen igen en anden gang på Scandic Silkeborg.

Bedste hilsner

Simon Kristensen
Hoteldirektør

Anmeldt d. 21. december 2019 fra mobile enheder

Dejligt og hyggeligt værelse. Pænt indrettet og virkelig rent.
Sengen var omtrent den bedste jeg længe har ligget i. Jeg aner ikke hvor de køber deres madrasser...mit gæt er i et eventyrland, for hold nu op; jeg ville komme tilbage udelukkende pga. madrasserne.

Morgenmadsbuffeten er overdådig og lækker.

Det eneste minus er at der er meget lydt fra naboværelserne. Jeg var ikke i tvivl om hvad der blev talt om ved siden af, eller hvad de så i tv'et.
Det er lidt ærgerligt.
Men på trods af det, var det stadig et yderst behageligt ophold, og jeg kan kun anbefale andre at booke ophold her.

Fik jeg nævnt sengene? De er fabelagtige!

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Heidi L
Simon_Kristensen, General Manager hos Scandic Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. december 2019

Kære gæst

Tusind tak for din positive tilbagemelding på dit ophold hos os. Det sætter vi pris på.

Er meget glad for at du synes så godt om vores nye senge - det er trods alt en vigtig del af et godt ophold. De nye senge er fra Jensens Senge, så kvaliteten er også god.

Håber at kunne byde velkommen igen en anden gang på Scandic Silkeborg.

Bedste hilsner

Simon Kristensen