“God frokost i hyggelig kro med god betjening”
Anmeldelse af Holgers Kro

Holgers Kro
nr. 32 af 105 Restauranter i Silkeborg
Beskrivelse: Holgers Kro er en restaurant i centrum af Silkeborg med dejlig, dansk kro-mad på menukortet. Her er stemningen afslappet og dansk hygge er i højsædet. Vi serverer danske klassiskere, såsom rejecocktails, tarteletter, stegt flæsk med persillesovs, æggekage, stjerneskud, pariserbøf, rød grød med fløde og meget mere. Vi har 15 forskellige fadølshaner, så der er rig mulighed for at finde din favorit. Stemningen er afslappet og du er hjertelig velkommen til at komme forbi til en enkelt øl eller blive hængende til en hyggelig frokost eller middag.

På ferieturen i Silkeborg kom vi forbi Holgers Kro og fik til at afprøve frokost menuen. Vi mødte en hurtig og smilende betjening og selv om vi ikke havde bestilt bord, blev det hele klaret super elegant. Vi spiste en wienerschnitzel og en pariserbøf. Begge var flot og indbyden anrettet og var en fornøjelse at spise, sammen med et par glas af husets vin. Det hele i en rolig afslappet og hyggelig atmosfære i gårdhaven.

Tak, René F
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Holgers Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej René
Tak for din flotte anmeldelse.
MVH JAcob

Anmeldt 21. juni 2020

God gammeldags kro-mad inde midt i byen. Dansk musik i højttalerne (Kim Larsen, John Mogensen, Lars Lilholt.. ). Gamle danske filmplakater på væggene - og som sagt gl.daws kromad ala stegt flæsk, wienersnitzel og krogryde. Vi valgte kro-gryden, hvor vi især var imponerede over kartoffelmosen, der helt klart var hjemmelavet uden skyggen af pulver!. Krogryden kunne godt have brugt lidt mere skært kød, men det dér var der, var mørt og lækkert. Dertil syltede grøntsager. Og forespørgsel om vi ønskede opfyldning af mad. Det gjorde vi ikke - vi var helt propmætte efter første servering. Opmærksom servicering, køkkenet i midten, hvor også kokkene glade hilste velkommen, da vi kom.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Welling2014
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Holgers Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2020

Hej Welling2014
Tak for din flotte anbefaling og søde, rosende ord.
Vi smiler ekstra stort og klapper os selv og hinanden på skulderen.
MVH Jacob

Anmeldt 4. april 2020

Vi bestilte i går 2 x Holgers Krogryde som take away til en pris af 170 kr. Det skal siges, at retten smagte fint, men retten burde om døbes til "Holgers pølseret"

Der var mange cocktail pølser i retten, og man skulle lede længe efter mørbraden, I de to potioner var der samlet 3 små stykker mørbrad, ikke større en ca. 1 x 2 cm.

Der fulgte en tilberedsvejledning med, og i den stod der "pynt krogryden af med persille"... men det havde vi ikke købt på forhånd, og det fulgte ikke med i købet, så....

Vi køber ikke Holgers krogryde en anden gang.

Dato for besøg: april 2020
Tak, 186piac
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Holgers Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. maj 2020

Hej Pia C
Tak for din anmeldelse omend jeg er ked af at læse den.
Vi anbefaler vores gæster at gøre os opmærksomme på, hvis vi begår en fejl. På den måde kan vi rette op på fejlen og I ville få en ny omgang kro-gryde. Dette kan nemt gøres ved at ringe ind.
MVH Jacob Niebuhr

Anmeldt 8. marts 2020

Hyggeligt sted og rigtig god og veltillavet mad. Fik en skøn wienerschnitzel. Venligt og meget behagelig personale.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Lis S
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Holgers Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Lis S
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord. Vi smiler ekstra stort i dag.
Mvh Jacob

Anmeldt 4. februar 2020

Til godt sted med opmærksomt personale og veltilberedt mad. Det er et lille sted, så klogt at bestille bord i weekenden. Havde fået 5 stjerner, hvis bordet ikke var tidsbegrænset

Tak, Scenic801959
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Holgers Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2020

Hej Søren D
Tak for din flotte anmeldelse og søde ord.
Hvis du bestiller bord efter kl. 19.30 er der ingen tidsbegræsning på bordet (i hvert 99 % procent af tiden)
MVH Jacob

Rejsende, der kiggede på Holgers Kro, kiggede også på

Har du været i Holgers Kro? Fortæl om dine oplevelser!