“En skuffelse!”
Anmeldelse af Simpel Osteria

Simpel Osteria
nr. 16 af 109 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik 2 gange muslinger og 1 gang rejemad.

Muslingerne var desværre over-tilberedte og næsten halvdelen af muslingerne i den ene tallerken, havde ikke åbnet sig.

Rejemaden var på et stort stykke rugbrød uden smør eller andet smørrelse. Der var desværre alt for meget salat i forhold til rejer…, så det var en “tør” omgang, selvom rejerne var gode.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Lise4305

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Spiste en skøn frokost. Fik den bedste betjening og sååå lækker mad. Masser af den og rigeligt med deres skønne hjemmebagt brød. Uhhh glæder mig til næste gang.

Tak, L1505MYanneg
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

God og mættende panini sandwich. God atmosfære. Vi blev betjent af en tilsyneladende ny i faget og det var en lidt … pudsig … oplevelse. Men det ændrer ikke ved at maden og stemningen i øvrigt var rigtig god. Man skal nok forvente at stedet er fyldt hurtigt op midt på dagen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Mikkel4050
Anmeldt 27. september 2020

Placeret i den mindst interessante ende på gågaden i Silkeborg, har restaurant Simpel klemt sig ind mellem byggerod, en spillehal og mere gængse forretninger.
Indrettet som et klassisk italiensk spisested med charcuteri afdeling og køkken i serveringslokalet, er der så rigeligt sørger for den gode stemning.
Vi var heldig at ankomme tidligt, for de ca. 7 borde bliver hurtigt fyldt op.
Et fantastisk menu og vinkort gør det hele rigtig meget værd. Prøv det!!

2  Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Høflig betjening og lækkert stjerneskud
Skøn oase i bunden af Søndergade med udendørs servering af elegant tjener.

Tak, janhR1062QF

Rejsende, der kiggede på Simpel Osteria, kiggede også på

Har du været i Simpel Osteria? Fortæl om dine oplevelser!