“Ganske simpel høj klasse”
Anmeldelse af Simpel Osteria

Simpel Osteria
nr. 18 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Den hedder Simpel. Det er simpelt, men det er høj klasse! Vi kom 45 min i lukketid, men der var smil på - og den kompetente bestyrer flækkede en super lækker pølse- og ostebræt sammen til os, garneret med små lækre tilbehør og hjemmebagt brød - og et glas hvidvin fra Sydfrankrig, der matchede perfekt.

Tak, JohnIChr

Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Et super skønt koncept. Spiste der med 13 andre og det er en hyggelig måde at gå ud af spise på. Maden er udsøgt og man kan virkelig mærke at det er en der er vild med at lave mad, der står i køkkenet. Sød og meget opmærksom personale. Stedet oser af hygge og fed indretning. Kan virkelig kun anbefale at man på det kraftigste tager derind, det må i gem gå glip af.

Tak, TinaBenLev
Anmeldt 18. november 2019

Vi var 3 søstre, som skulle fejre J-dag. Først ville vi spise, og vi prøvede Simpel Osteria, som vi kun havde hørt godt om.
Det var en fredag, hvor de kører et koncept med en fast pris og menu samt vin og drikkevarer ad libitum - så for 495 kr. pr. person fik vi 5-6 retter, bobler ved ankomst, samt vin og en juleøl. Ikke sidste gang, jeg besøger stedet. Men en god idé at bestille bord, da det er et lille sted.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Henriette L
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Hyggelig lille lokale, fin betjening, rigtig god vin blev anbefalet. Muslingerne var flotte med en god størrelse, men smagen var desværre ret flad og intetsigende. Fritterne med aioli var sprøde og gode

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, alice582
Anmeldt 19. september 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækker frokost :) kan varmt anbefales. Og lækkert med delikatesser man kan købe med hjem ✌️

Dato for besøg: september 2019
Tak, Ramundsen29

Rejsende, der kiggede på Simpel Osteria, kiggede også på

Har du været i Simpel Osteria? Fortæl om dine oplevelser!