“Lækkert, smagsfuldt og hyggeligt sted”
Anmeldelse af Hanoi Kitchen

Hanoi Kitchen
nr. 23 af 106 Restauranter i Silkeborg
Beskrivelse: Vores autentiske vietnamesisk retter er lavet efter inspirationer af gamle familieopskrifter og altid af friske, lækre råvarer - Meget grønt og mindre af det umættede fedt.
Anmeldt 29. januar 2020

Lækker mad, god stemning og helt sikkert et besøg værd. Vi var en større flok afsted, hvilket de havde gjort klar til inden vi kom.

Tak, Camilla88888

Anmeldt 19. november 2019 fra mobile enheder

Jeg har været her et par gange efterhånden og kan varmt anbefale Hanoi. Man får nogle autentiske og velsmagende retter til rimelige penge!

Jeg ville ønske at menukortet blev udvidet en dag.

Dato for besøg: november 2019
Tak, frkwestergaard
Anmeldt 15. november 2019

Vegetarretterne kunne blive bedre, deres tofu er ikke tilberedt godt. Savner større smagsoplevelse ift. vegetarretterne, kan ikke kommentere på kødretterne.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, SofiaO592
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Lækker autentisk vietnamesisk mad med friske råvarer. Det var virkelig velsmagende. Klart et besøg værd

Dato for besøg: november 2019
Tak, 381dittej
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Sikke dig noget skøn mad til så billige penge. Meget velsmagende og tilmed den sødeste betjening. Her kommer vi gerne igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 194MS194

Rejsende, der kiggede på Hanoi Kitchen, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Hanoi Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!