“Aftensmad”
Anmeldelse af St. Michaelsberg

St. Michaelsberg
Reservér med
St. Michaelsberg er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 13 af 106 Restauranter i Silkeborg
Beskrivelse: St. Michaelsberg er en restaurant med fokus på øl og mad. Vi har 15 forskellige fadølshaner, så du har rig mulighed for at finde din favorit. Vores menukort råder over mange forskellige retter og du kan både få en god og saftig burger eller en traditionel wienerschnitzel. Atmosfæren er afslappet og du er meget velkommen til at kigge forbi til en enkelt øl eller komme forbi til frokost eller aften.

Lækker kok, smukke tjenere, god service, talentfulde kokke, fantastiske øl! De kan styre temperaturen = fremragende egenskab! De tager imod alle former for gæster!

Tak, tbr418
Jacob N, Ejer hos St. Michaelsberg, svarede på denne anmeldelseSvarede 3 uger siden

Hej tbr418
Tak for din flotte anmeldelse og søde ord. Jeg ved at kokkene sætter pris på ros, både på mad og udseende;-)
MVH Jacob

God burger. God kok. God tjener. Fine borde. Behagelige stole. God musik. God udluftning. Vinduerne er åbne.

Tak, Jeppe K

Hej Jeppe K
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord. Vi håber at I havde en god første date og måske kommer på date igen :-)
MVH Jacob

Anmeldt for 21. juni 2018 fra mobile enheder

Har kun været der en gang men absolut ikke sidste gang. Vi fik to forskellige salater til frokost og de smagte virkeligt godt og vi var meget tilfredse.
Får ikke den sidste stjerne, da jeg ikke kan lide at betale for vand når jeg køber vin. Manglede også at de har en frokost øl med lav alkohol procent.
Flink betjening. Dårlig akustik i lokalet

Tak, alice582
Heidi L, PR-chef hos St. Michaelsberg, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2018

Hej Alice582
Tak for din anmeldelse og ærlige kritik.
Vi har en alkoholfri-øl, men du har ret i at vi mangler måske en øl med lav alkohol niveau.
Vi har gjort meget for at forbedre akustikken. Vi har sat akustikplakater op på væggene og vi har valgt lyd-absorberende materialer. Vi er ikke nået helt i mål, men vi er godt på vej.
MVH Heidi

Anmeldt for 3. maj 2018

Min kone og jeg har netop haft fornøjelsen af at nyde en middag på denne restaurant. Til forret fik Snackkurv og til hoveret Schweinhaxe.
Man bliver venligt modtaget af en tjener, som anviser det bestilte bord. Straks får man menukort, med en forespørgsel om man ønsker noget at drikke, mens man beslutter sig - SÅDAN! Venlig og opmærksom service. Som ynder af god tysk mad, blev alle forventninger indfriet til overmål. Da vi på vej ud, og lige roste maden til kokken, sagde han med et skævt smil: " Var der nok af det". På ægte tyske maner, var der rigeligt:-) Ingen ventetid på drikkevarer - hyggelig uformel stemning - topbetjening. Tak for en dejlig middag.

Tak, Kim S
Heidi L, PR-chef hos St. Michaelsberg, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. maj 2018

Hej Kim
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord. Vi smiler ekstra stort i dag og klapper os selv og hinanden på skulderen.
MVh Heidi Lambertus

Anmeldt for 28. april 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet en fredag aften!
Dejlig forret bestående af rørt laks med kapers, æbler og Mayo
Hovedret var schweinhaxe med kold kartoffelsalat og sauerkraut, super mørt kød og sprød svær
Der var øl menu dertil, hvis man havde lyst til det!
Eneste minus var, at vi blev anvist et meget lille bord, der stod max 20 cm fra et andet bord!
Alternativt, blev vi anvist et højbord, hvor man bestemt ikke sidder rart og hyggeligt!!
Vi satte os ved højbordet

Tak, Birgitte S
Heidi L, PR-chef hos St. Michaelsberg, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. maj 2018

Hej Birgitte S
Tak for din flotte anmeldelse og søde ord om vores mad. Hvor er jeg glad for at I kunne lide menuen.
Vi synes alleborde er lige gode hos os. Højbordene skaber en dejlig, uformel stemning, i sofabåsene er der rigtig plads til at flette ben under bordet, i baren ved køkkenet kan man få en sludder med kokken, ved langbordet er der god plads til store selskaber.

MVH Heidi Lambertus

Rejsende, der kiggede på St. Michaelsberg, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i St. Michaelsberg? Fortæl om dine oplevelser!