“Dejligt sted med store tapas”

Drewsens Kaffe, Vin & Tapas
nr. 14 af 105 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Valgte 4 tapas til deling mellem to. Der var rigeligt mad og det var rigtigt godt. Den ene tapas med svinekød var mere som et rigtigt måltid end som en tapas. Havde forventet små bidder af svinekød, men ind kom et fad med to hele, tykke stykker kød. Det var uventet og voldsomt, men det smagte godt.
Hyggeligt lokale og god betjening.

Tak, HHK131313

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Fik en blandet tapas platte. Super god tapa og et godt udvalg af vine. Service i top kan absolut anbefales.

Tak, 812mikaels
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Skal du have tapas i verdens klasse og den mest fantastiske service , er denne restaurant i hjertet af Silkeborg et besøg værd Hold nu op hvor var det frisk og smagsfuld , vi kommer helt sikkert igen , når vi kommer på de kanter

Tak, Hindbo73
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Fik en tapas menu, 4 retter med brød til frokost, bestilte til 2 personer og der var rigeligt med mad og fantastisk kvalitet på maden, kommer gerne igen.
Der kunne måske mangle lidt personale, de har travlt men stadig venlige heldigvis.

Tak, 248bente
Anmeldt 19. maj 2020

Var der "bare" til kaffe og en bolle. Men et dejligt udvalg til fornuftige priser. Udvalget var ret godt, og pålægget til bollen var flot anrettet og lækkert.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 420anej

Rejsende, der kiggede på Drewsens Kaffe, Vin & Tapas, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Drewsens Kaffe, Vin & Tapas? Fortæl om dine oplevelser!