“Silkeborgs bedste Café”
Anmeldelse af Pladeshoppen

Pladeshoppen
nr. 38 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 28. januar 2020

Her er Silkeborg mest hyggelige Café med en kanon betjening. Pladeshoppen er et super hyggeligt sted, hvor alle Silkeborgs borgere kan finde på at drikke en kop kaffe eller hvad vi nu har lyst til. Jeg nyder at komme her, også selv om jeg ikke er i gågaden for at handle.

Tak, 381bjarnea

Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Bedste kaffebar jeg har været på, og en helt igennem fantastisk lækker cremet kaffe. Venligt personale og hyggelig atmosfære loge midt i Silkeborg.
Kan varmt anbefale den.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 207zulfis
Anmeldt 6. september 2017

Pladeshoppen er en hyggelig cafe i centrum af Silkeborg. Du bliver modtaget af et sødt og venligt personale og du kan sidde både ude og inde i det lille "rustikke" lokale.
Fint udvalg af go' kaffe og kager.
Et godt sted at hvile benene under en shopping tur i dejlige Silkeborg. Vi kommer gerne igen...!!!

Dato for besøg: august 2017
Tak, TheGreatDane46
Anmeldt 17. maj 2017

Dette er en rigtig fin cafe og så ligger den lige på strøget i Silkeborg. Kaffen er rigtig god, betjeningen venlig og kagerne udmærket

Dato for besøg: maj 2017
Tak, 82olen
Anmeldt 16. marts 2017

Pladeshoppen, som navnet antyder, er en del af Vestergade, og Silkeborgs historie, fra de glade 80'ere og til i dag. Det er samme nerve og varme der laves og serveres kaffe med, som da vinylen blev langet over disken! Altid altid...

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Tony L

Rejsende, der kiggede på Pladeshoppen, kiggede også på

Har du været i Pladeshoppen? Fortæl om dine oplevelser!