“Fin cafe på strøget”
Anmeldelse af Pladeshoppen

Pladeshoppen
nr. 31 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 17. maj 2017

Dette er en rigtig fin cafe og så ligger den lige på strøget i Silkeborg. Kaffen er rigtig god, betjeningen venlig og kagerne udmærket

Tak, 82olen

Anmeldt 16. marts 2017

Pladeshoppen, som navnet antyder, er en del af Vestergade, og Silkeborgs historie, fra de glade 80'ere og til i dag. Det er samme nerve og varme der laves og serveres kaffe med, som da vinylen blev langet over disken! Altid altid...

Tak, Tony L
Anmeldt 15. februar 2017

Slapper altid af, når jeg træder indenfor i Pladehoppens kaffebar. Min kone og jeg mødes ofte til en capputino og en dobbelt expresso, når vi har været rundt i byen hver for sig. Stemningen er afslappet og de folk, der kommer er børn, unge,og ældre. Der findes iikke en bedre kaffebar i hele Silkeborg - super skønt sted !

Tak, J. K
Anmeldt 11. februar 2017 fra mobile enheder

Den gamle pladeforretning er hyggeligt omdannet til en kaffebar. Dejlig atmosfære og ikke mindst go' kaf'.

Tak, Jesper G
Anmeldt 22. januar 2017

Her er Silkeborg mest hyggelige Café, Pladeshoppen er et super hyggeligt sted, hvor alle Silkeborgs borgere kan finde på at drikke en kop kaffe eller hvad vi nu har lyst til. Vi nyder at komme her når vi er i gågaden for at handle.

Tak, 381bjarnea

Rejsende, der kiggede på Pladeshoppen, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Pladeshoppen? Fortæl om dine oplevelser!