“perfekt spot”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 31. august 2020

4 personer og en hund kom til frokost. Straks blev der serveret vand til hunden, og vi andre fulgte efter. 2 x salat med varmrøget laks, 1 x æggekage og 1 x burger. Alt blev serveret samtidig. Salat fra fris og lækker, meget velsmagende laks og pesto til. Æggekage med serveret med fine tykke skiver bacon. Burger var god, pommes var så lækre at de straks blev fælleseje :-)
pænt stort glas rose til yderst fornuftig pris. Dejligt at der blev serveret isvand til.
Og så ligger stedet så smukt. Kommer gerne igen og igen
kh inge

Tak, inge k

Anmeldt 30. august 2020

Fantastisk udsigt. Så er det positive også overstået.
Jeg fik en frokostplatte. 2 fiskefiletter, der var kogt for længe i frituren, 3 skiver rullepølse fra Tulip. 2 gode stykke sild fra glas og en gang slatten salat.

Tak, malleborder
Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Gid vi hade fundet denne perle før på vores rejse for vi fik dejlig mad og gode øl man kunne osse godt få mælk til flæske som faldt i god jord

Tak, Milky71123
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Det var onsdag med stegt flæsk ad libitum på Aalekroen - og der var super godt. Vi sad (heldigvis) ude og nød at sidde tæt på vandet.

Tak, 437torbens
Anmeldt 20. juli 2020

Meget venlig og opmærksomt personale, hjemmelavet boller og æblekage smagte fantastisk , frisk, lavede frugt til børnene ,skøn natur,uformelt, plads til at børne kunne udfolde sig :-)
god pris -betalte kun for de gæster der kom, selv om jeg havde sagt der kom flere.
en rigtig god oplevelse

Tak, michaeldP9350PQ

Rejsende, der kiggede på Aalekroen, kiggede også på

Har du været i Aalekroen? Fortæl om dine oplevelser!