Tripadvisor

Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Vi havde i super god tid reserveret et bord til 4 piger til brunch søndag, d 25/2-18.
Vi glædede os til det velkendte tagselvbord, men sådan gik det ikke....
Ved ankomst blev vi informeret om, at gr. 2 barnedåb på dagen, så var tagselvbordet inddraget - derfor stod maden direkte på bordet! Visuelt meget meget anderledes!

For det første slet ikke det, vi havde bestilt - for det andet blev vi spurgt om, vi ville gå 1/2 time før “slut” og sidst - men ikke mindst - blev vi opkrævet kr 30,- for en kande postevand.....
Måske det skulle have været uden beregning, gr de forskellige mangler - bla muggen ost()

Skuffelse, kan ikke anbefales - aldrig mere Ålekroen, desværre....

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, hellebs65

Anmeldt 10. december 2017

Vi var et selskab på 8 personer, som skulle fejre en fødselsdag. Betjening var i top, forretten rigtig lækker, men vores bøffer var desværre meget skuffende. Bad om at få alle bøffer medium stegt. De 5 bøffer var meget tynde, og derfor gennemstegt, og kødet var slet, slet ikke, som forventet, mørt og lækkert. Da vi spurgte tjeneren, hvad det var for noget kød, anede han det ikke, og skulle lige spørge i køkkenet...
En i selskabet skulle have veganermad. Det var også skuffende...
Rigtig synd for fødselaren, som havde inviteret, og var meget skuffet over maden.

Dato for besøg: december 2017
Tak, bjlykke
Anmeldt 17. november 2017

Dejlig tørstegt flæsk ad libitum med tilbehør i hyggelig atmosfære. Rigtig god servering.
På trods af at det var en tung ret, oplevede vi ikke den faldt tungt, ligesom munden ikke var ødelagt af salt.

Dato for besøg: november 2017
Tak, SusanneR524
Anmeldt 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi fejrede bryllup i de naturskønne omgivelser mens Aalekroens personale sørgede for dejlig mad og drikke, og ikke mindst god service. Der var ikke en finger at sætte på maden, men det var dog ærgerligt at vi ikke kunne få en tur med båden. Det ville have sat prikken over i'et.

Dato for besøg: september 2017
Tak, pepperline-dk
Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

Vi kørte ud en flot september søndag. Fik anvist et fint bord uden for. Bestilte sildetallerken med to slags sild til at starte med. Ud over at være rigtig lækker også var der så meget, at vi ikke havde behov for mere. Venlig og tilpas afslappet betjening og skønt sted at sidde.

Dato for besøg: september 2017
Tak, KentPetersen_DK

Rejsende, der kiggede på Aalekroen, kiggede også på

Har du været i Aalekroen? Fortæl om dine oplevelser!