“Ålen var god”

Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 13. juni 2017 fra mobile enheder

Fik både ål og steaks
Steaks var ikke noget at råbe hurra for
Ålen var tilgengæld god men prisen er i den dyre ende

Tak, Soerenwn

Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig oplevelse. Vi var 2 par, der alle fik frokostplatte. Rigtig lækker mad. Fiskefileterne var pandestegte (dejligt, de ikke var friturestegte), og alt var velsmagende og friskt. Pragtfuld udsigt. Venlig betjening. Og man kan sejle lige dertil (og derfra) med rotebådene fra Silkeborg.

Tak, ullaahma
Anmeldt 28. maj 2017

God mad i virkelig fine opgivelser. Har været her til fødselsdag, konfirmation m.v. og også til deres søndagskagebord. Altid virkelig god mad, og så er omgivelserne med beliggenheden helt ned til Julsø jo helt fantastiske. Kan især anbefale deres brunch!

Tak, Michael B
Anmeldt 25. maj 2017

Så prøvede vi Aalekroens stegt flæsk ad libitum!
Det var konge..., dejligt frisk stegt og med den bedste persillesovs jeg længe har fået. Jeg er sikker på at det var hjemmelavede rødbeder, vi fik til, de var lige i "skabet". De 2 meget opmærksomme tjenere var frisk med mere flæsk, mere sovs og kartofler som var lige fra komfuret.
Vi valgte 2 forskellige Fur øl til - en dejlig kombination efter vore ganer.
Jeg kan helt sikkert varmt anbefale onsdagens ret, stegt flæsk, Karin og personalet gør det helt fantastisk.
Vi kommer igen og prøver mere fra kortet...

Tak, Karsten S
Anmeldt 15. maj 2017

Beliggeheden er i særklasse helt ned til Julsø. Her passerer kano'er, både og Hjejlen forbi, Restauranten er pæn i lette lyse lokaler.
Vi holdt konfirmation på Alekroen og det var en dejlig oplevelse. Alt fungerede perfekt.
Forret : en fantastisk dampet rødtungefilet med laksemousse i safran bisk. Meget delikat.
Hovedret og dessert: Buffet med veltillavet, velsmagende retter. Serveringen var meget indbydende og flot sat op. Betjeningen i top.

Tak, Inger A

Rejsende, der kiggede på Aalekroen, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Aalekroen? Fortæl om dine oplevelser!