“Take away”
Anmeldelse af Byens Fisk og Vildt

Byens Fisk og Vildt
nr. 30 af 109 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 8. august 2021

Her får du en lækker take-away mulighed, dyrt men pengene værd. Der er flere muligheder at vælge i mellem.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 381bjarnea

Anmeldt 19. februar 2021 fra mobile enheder

Tapas take away - både fisk og luksus med pålægsspecialiteter og ost - Altid kvalitet i topklasse ❤️

Dato for besøg: februar 2021
1  Tak, gittekirstineb
Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Bedste laksesalat jeg (måske) nogensinde har spist! Ikke et omfattende menukort, men gode mindre retter med fisk. Uformelt og billigt ikke mindst. Anbefales varmt :)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KristineP132
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte en luksus rejemad og stjerneskud, til 120 kr pr ret. Begge var virkelig lækre, og gode portioner. Vi kommer bestemt igen!!
Obs- man sidder udenfor ☺️☀️

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Ramundsen29
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi har spist et par gange der på deres lille udendørs terrasse, som
er tilgængelig når vejret tillader, og vi har af og til hentet mad der og taget med hjem.
Det er bare super kvalitet, altid bare super friskt og godt tilberedt. Vi er aldrig gået skuffede derfra !

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 324pedern

Rejsende, der kiggede på Byens Fisk og Vildt, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Byens Fisk og Vildt? Fortæl om dine oplevelser!