“Bar præg af travlhed”
Anmeldelse af Evald Brasserie & Café

Evald Brasserie & Café
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Det betyder noget for os, at maden vi serverer er lavet helt fra bunden og af kvalitetsvarer fra lokale leverandører – betyder det også noget for dig? Evald åbnede i 2003, inspireret af den franske Café-Brasserie kultur og opkaldt efter vores farfar. I vores stemningsfyldte Brasserie-Café kan der nydes dejlig mad og drikkevarer, kolde som varme. Vi tilbyder alt fra en lækker 3 retters menu, til en skøn frokost med en spændende lokal øl fra vores store øl-kort eller et dejligt køligt glas Les Pintos d’Alsace til en let salat. Om aftenen skifter Evald karaktér til Brasserie, hvor der kan nydes a la carte retter samt lidt klassiske café retter. Det betyder noget for os, at maden vi serverer er lavet helt fra bunden og af kvalitetsvarer fra lokale leverandører. Vi er af den overbevisning at “less is more”. Vi skifter ofte ud i vores menu og gør, hvad vi kan for at følge sæsonens udvalg af råvarer. Vi støtter op om lokale og danske producenter, da dette også er med til at fastholde danske arbejdspladser. Evald – Brasserie & café Vores tjenere står til rådighed med anbefalinger omkring valg af vin og mad eller den gode avec til din espresso. Vores tjenere er valgt for deres gode humør og venlige sind, de er som regel ikke faglærte, men vi sørger for at tillære dem færdigheder løbende. Vores vigtigste prioritet er smilende og hurtig service – ikke at vores tjenere kender alt til et givent vinhus
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Udmærket mad, men ikke noget der går i “huskebogen”... Lidt kedeligt spisekort. Der manglede overskud til at tilgodese den enkelte gæst

Tak, TinaB533
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Evald Brasserie & Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2020

Hej Tina
Tak for din feedback. Øv t vi havde så travlt at du ikke følte dig set og hørt. Vi har haft udfordringer med at få vagtplanen til at gå op, men vi har ansat nogle flere medarbejdere så vi kan klare travlheden.
Jeg er ked af at du ikke var begejstret for vores menu.

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn frokost
Skønne omgivelser. Sød betjening og en fantastisk reje/krabbe salat med brioche brød og sen bedste kaffe jeg har fået i flere dage efter en tur rundt i Nordjylland.
Kommer helt sikkert en anden gang.

Tak, 821jank
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Evald Brasserie & Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Jan
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord.

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Fik e n steak sandwich, blev totalt overrasket over den lækre smag og godt tilberedte steak, medium steget.
Fik en god hvede øl til maden

Tak, Lars B
Jacob_Niebuhr, Ejer hos Evald Brasserie & Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Hej Lars
Tak for din anmeldelse og rosende ord.

Anmeldt 23. juli 2020

Super lækker mad. Da vi spurgte ind til specialøl, hentede tjeneren en mere erfaren kollega, der kunne fortælle om de forskellige typer øl

Tak, 437clausm

Hej Claus
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord. Vi smiler ekstra stort i dag og klapper os selv og hinanden på skulderen.

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad og super service! Og så er det hyggeligt at sidde ude med udsigt til kanalen. Der er sprit på hvert bord og en ansat til at spritte bord og stole af efter hver gæst. Vi var der til frokost og det kan klart anbefales.

Tak, madeleinethun

Hej Maddie

Rejsende, der kiggede på Evald Brasserie & Café, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Evald Brasserie & Café? Fortæl om dine oplevelser!