“Altid en fantastisk madoplevelse”

Madselskabet - inkl. Folkekøkken
Beskrivelse: Velkommen til Madselskabet, hvor vi tilbyder mad og drikke ud fra vores filosofi om et bæredygtigt og ansvarligt fødevaresystem. Vores butik er både en take away, hvor man kan købe vores egenproducerede retter med hjem, en fødevarehandel med mere end 700 dagligvarer inkl. egne produkter lige fra aioli til havtornmarmelade, et økoteria/cafeteria, hvor man i butikkens åbningstid kan spise hos os, hvor vi har Folkekøkken to aftener om ugen, og hvor vi skifter madtema hver uge. Desuden har vi diner transportable til både firmaer og private, hvor vi sammensætter eller producerer retter efter kundens behov og ønsker. Naturligvis har vi Guldmærket i økologi, og vi har fokus på, at vores råvarer og andre produkter er lokalt producerede. Udgangspunktet for vores bespisning af kunderne er, at vi tilbyder veltillavet mad både med og uden kød inkl. mange veganske retter. Vi sætter en ære i og arbejder bevidst med at undgå madspild. Folkekøkken tirsdag og torsdag kl. 18.30-20.30. Søndag og mandag er der åbent for bestillinger til arrangementer ud af huset (gælder i øvrigt også andre dage uden for butikkens åbningstid).
Anmeldt 26. april 2017

Madselskabert bruger fine ord som ”gastroinnovation”, ”innovativ gastronomi” og ”måltidskultur”. Og de kan tillade sig at gøre det.

Hvad enten man kommer som del af deres Folkekøkken, der 2 gange ugentlig åbner om aftenen, eller man kommer til frokost, som take-away eller spiser på stedet, så udsættes man altid for en sjælden god madoplevelse.

Madselskabet er 100% økologi, og menuerne er varierede, innovative og næsten udelukkende tilberedt på lokale råvarer. Butikken har mere end 800 økologiske varer i enhver afskygning, og er et besøg værd i sig selv.

Så sætter du pris på ualmindelig god og veltilberedt, økologisk mad, så gør dig selv en tjeneste og prøv Madselskabet.

1  Tak, Allan R

Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Bestilte mad til en privat damefrokost hjemme, og lod Madselskabet bestemme menuen. Det fortrød jeg ikke. Der var mange forskellige, spændende og utrolig lækre og velsmagende småretter - både med kød og vegetarisk. Gorm og hans "hold" skal have mange tak for mad fra mig og mine tilfredse gæster.
Ikke sidste gang vi prøver det.

Tak, Pia L
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Vi tager tit et smut forbi Madselskabet, hvis vi har lyst til lidt lækkert til frokost. Delikatessen har altid et stort udvalg og øjnene kan sjældent få nok.
Derudover er der masser af lækre varer fra egenproduktion som også ofte kommer med hjem; aioli, chutney eller måske et glas marmelade.
Skønt sted "at blive tanket op" - og så med god samvittighed

Tak, Tanja H
Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

Jeg har hentet sandwich og tapas derfra utallige gang. Altid lækkert, hjemmelavet og indbydende. Spændende nye smagskombinationer. Prisen er som man kan forvente når alt er øko og hjemmelavet. Kan klart anbefales.

1  Tak, Hwjml
Anmeldt 22. september 2016

Stor buffet anretning , alt til overkommelige priser.( høflig selvbetjening, ) et sted hvor man kan møde naboer.

Tak, Benny N

Rejsende, der kiggede på Madselskabet - inkl. Folkekøkken, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Madselskabet - inkl. Folkekøkken? Fortæl om dine oplevelser!