“God stemning og lækker kaffe”
Anmeldelse af Cappuccio

Cappuccio
nr. 23 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Meget hyggeligt lille sted med virkelig god kaffe. Derudover en super fin detalje med en dejlig lille Sardinsk kage-specialitet til.
Det eneste der er ærgerligt er placeringen, fordi et så skønt sted som dette, fortjener en mere central placering.
Vi kommer igen og skal have sandwich og mere kaffe. Mums!

Tak, Malene I

Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt lille sted, lokalt i Silkeborg.
De er altid super smilende og imødekommende. Klart Silkeborgs hyggeligste kaffebar

Tak, Ulrik R
Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk kaffe og kage! Vi kommer uden tvivl tilbage - også selvom vi bor et godt stykke fra Silkeborg. Værd at køre efter.

Tak, Meander734596
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Dette er en lille italiensk perle, med rigtig gæstfrie værter, der serverer lækre panini og kage, lavet på italiensk maner.
Stemningen er utrolig hyggelig. Familien taler selvfølgelig italiensk, også dansk, så det er muligt at øve italiensk .
Det var vores første besøg, og bestemt ikke det sidste.

Tak, Lisa Lund T
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Stedet oser af stemning og hjemlig hygge. Om man ikke vidste bedre, så kunne man tro at du var hjemme i ens egen stue. De serverer skøn kaffe og venlig betjening. Om du lægger vejen forbi Silkeborg, så er Cappuccio et besøg værd. Det kan dog være lidt svært at parkere lige ved døren.

Tak, Restorff

Rejsende, der kiggede på Cappuccio, kiggede også på

Har du været i Cappuccio? Fortæl om dine oplevelser!