“Det var så godt”
Anmeldelse af Valsen Brasserie & Cafe

Valsen Brasserie & Cafe
Anmeldt 5. august 2020

Så godt, det var rigtig god service med gode medarbejdere. I er så søde og jeg kommer igen snart. Måske næste weekend?

Tak, maxinekirkegaardt

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Det var helt fantastisk. Super mad og fantastisk service. Kom glad og vær sikker på en god oplevelse

Tak, MathildeS195
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte en Steak-burger og en Alm. Burger. Maden smagte fint og blev serveret i store portioner. Betjeningen var lidt langsom både før og efter bestilling, hvorfor vi valgte at tage kaffen andetsteds.

Tak, PhilipA1154
Anmeldt 17. juli 2020

Desværre en dårlig oplevelse, vi ventede over en time på vores mad, selvom restauranten kun var halv fuld. Det fungerer ikke godt med små børn. Tjenerne glemte også en af vores drikkevarer i over en halv time, og til sidst var der også en fejl i vores regning. Selve maden var middelmådig men bestemt ikke billig. Vi kommer ikke igen, desværre.

Tak, StineR61
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Mindede i opsætning mest om en hoteL morgenmadsbuffet..
(For) mange retter- som fx flødekartofler, men til gengæld et yderst ringe udvalg af ost: en kedelig brie samt en slags skiveskåret ost uden smag.
Ej heller udvalg af marmelader- og vi fandt heller ikke sirup til de “amerikanske” pandekager..

Tak, HelleHarkjaer

Rejsende, der kiggede på Valsen Brasserie & Cafe, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Valsen Brasserie & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!