“På Valsen igen - nej tak”
Anmeldelse af Valsen Brasserie & Cafe

Valsen Brasserie & Cafe
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

En ualmindelig dårlig oplevelse at besøge Valsen.

Vi bestilte en forret som skulle indeholde marineret tigerrejer til 92 kr men vi fik serveret 5 stk friturestegte små rejer som smagte af - ja ingenting. Man forstiller sig at kokken havde handlet ind i frostafdelingen hos Dagrofa og smidt rejerne i frituren. Retten levede på ingen måde op til vores forventningen og den gik tilbage til køkkenet næsten urørt.

Vores hovedret var sandart som almindeligvis er en delikat hvid fisk men køkkenet havde forvandlet den frosne fisk til en ubestemmelig stykke halv kold fisk. Dertil blev der serveret halvkolde grønsager og en mærkelig estragon pure som var aldeles malplaceret. Desuden en nogenlunde kvalitet citron souce. Retten gik tilbage til køkkenet nærmest urørt. Hovedretten kostede 199 kr.

Da restauranten havde 2 retter for 299 kr lød regningen også på dette beløb men den skarpe læser har nok regnet ud at regningen burde havde lydt på 291 kr hvilket personalet blev gjort opmærksomt på og regningen blev rettet med kommentaren - at det havde man ikke oplevet før. Eneste lys i mørket var en rimelige prissat cabernet sauvignon til 299 kr.

Vi gik sultne derfra næsten 1.000 kr fattigere og måtte stoppe på en fastfood restaurant for at få noget føde i maven.

Mit råd til ejeren af Valsen - sælg din restaurant hurtigst mulig medens du stadivæk kan få lidt penge for den. Du overlever ikke med den absurd dårlige kvalitet mad du serverer.

PS: nabo bordet betalte og gik og efterlod en hel burger og gryderet uspist. Vi var åbenbart ikke de eneste som ikke syntes maden var værd at spise.

Tak, 929clausl

Anmeldt 11. januar 2020

Dejlig brunch med meget forskelligt og lækkert mad. Der er en hyggelig café med en dejlig atmosfære.

Tak, annsofiev2020
Anmeldt 1. december 2019

Hyggelig restaurant ved åen i Silkeborg. Venlig og opmærksom betjening.
Og mit ønske om lidt mere sauce til hovedretten blev prompte imødekommet.
Prislejet er rimeligt.

Dato for besøg: november 2019
Tak, mabaje
Anmeldt 26. november 2019 fra mobile enheder

Vi har før spist på Valsen og ikke været skuffet. Ved dette besøg må vi bare konstatere at det er serverings personalet der trækker ned.
Maden er lækker og veltilberedt, virkelig fine portioner, som er lækkert anrettet.
Men personalet er ukompetente. Der var ikke i nærheden af at være fyldt, alligevel var de to tjenere usynlige. Dette er en bedrift i sig selv.
Selvfølgelig er der ikke uddannet personale på en café. Men at være opmærksom, har intet med uddannelse at gøre. Man må gerne være ny og uerfaren, hvis man blot viser opmærksomhed. Det er der nogle der skal øve sig på. Så vil der også være flere kunder i butikken.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Vigga P
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte Valsen i forbindelse med vi ønskede brunch. Sikke en fantastisk oplevelse . Super lækkert sted, og fantastisk god mad og alt var inkl drikke i form af kaffe, the og juice. Helt bestemt et sted vi gerne kommer igen

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, TimmermannRds

Rejsende, der kiggede på Valsen Brasserie & Cafe, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Valsen Brasserie & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!