“Brunch i tobaksrøg!”
Anmeldelse af Valsen Brasserie & Cafe

Valsen Brasserie & Cafe
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Spiste brunch på Valsen terrasse i mellem flere gæster som pulsede løst på deres tobak.. Det var ikke særligt lækkert.
Måtte flytte bord med det hjalp kun lidt.
Hvis ikke Valsen laver rygeregler på deres terrasse, så kan jeg ikke anbefale dette sted. Desværre.

3  Tak, PNordberg

Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Valgte Valsen da de ifølge menuen kan efterkomme vegetarønsker.
Da vi mødte op og udtrykte ønske om vegetarmad lignede de et stort spørgsmålstegn.
Sød tjener men alt i alt en skuffende og dyr oplevelse :-(

1  Tak, Bjarne P
Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Stedet ligger godt med udsigt over åen

Jeg fik deres burger og den var super

Personalet er super søde og imødekommende

Ved ikke hvordan aftenkortet er mennfrokosten var fin
Thomas

1  Tak, henriksen2
Anmeldt 9. juli 2018

Ville gerne give Valsen en chance men må desværre erkende at ikke alle formår at servere en kop varme kakao.

Tak, Jens Egholt R
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Fine omgivelse og Ok mad. Men jeg har da aldring mødt SÅ usikkert et personale.

Mig: er der ost i børneburgeren
Tjeneren: ‘Årh, det må du ikke lige spørger mig om ... øh, ved det ikke...’

Bordet ved siden af: de gør opmærksom på at det er en forkert kaffe de går serveret.
Deres tjener: Ups, nå... (efter et stykke tid) jeg kan lave en ny, eller er det OK?

Der var flere ting, som drikkelse vi måtte spørger om flere gange, men det er ikke personalets skyld, men ejeren eller en personalechef, der ikke gør dit arbejde ordentligt!

Tak, Bjørn C

Rejsende, der kiggede på Valsen Brasserie & Cafe, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Valsen Brasserie & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!