“Brunch”
Anmeldelse af Valsen Brasserie & Cafe

Valsen Brasserie & Cafe
Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god og smilende betjening og varieret udvalg af brunch retter.
Lyse og venlige lokaler.

1  Tak, khl1966
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

Restauranten ligger dejligt ved Gudenåen. Spændende menukort, sød og serviceminded servering og rigtig god mad, så absolut et sted jeg kan anbefale.

1  Tak, Joergen L
Anmeldt 27. august 2017

Når vi har været i "BIO Classic" tager vi ofte en drink på Valsen, det er et godt sted, da der ofte er godt plads og god akustik, så man kan høre, hvad der bliver sagt. der er ikke for mange gæster efter biograftid og servicen er rigtig god.

Tak, J. K
Anmeldt 22. august 2017

På trods af regn og travlhed fungerede serveringen med et smil og uformelle samtaler. fik relativt hurtigt maden - og én af vores gæster havde bestilt et "moderne" Stjerneskud. En uheldig opbygning med placering af filetterne i en sej bolle (sikker sund); men umulig at spise uden at det hele blev en rodet affære! Smagen var nu OK - vi kommer nu ikke igen, så anbefaling af stedet overgives til andre.

Tak, Food_food_life
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Spiste frokost på Valsen med hustru og voksen datter - Moderne Stjerneskud, som varmt kan anbefales - og super opmærksom betjening af nogle søde, unge tjenere - tommel op!!

Tak, Kjeld M
Traian-Valentin D, Manager hos Valsen Brasserie & Cafe, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. august 2017

Kære Kjeld
Tusind tak for din anbefaling her på TripAdvisor.
Vi er glad for at du synes godt om vores dejlige Cafe Restaurant.. tak for de pæne ord og din meget fine anmeldelse af vores dejlige mad og personale, det sætter jeg stor...
Tak for din tilbagemelding.

Rejsende, der kiggede på Valsen Brasserie & Cafe, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Valsen Brasserie & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!