“Godt håndværk”
Anmeldelse af BackyardBurger

BackyardBurger
Anmeldt 30. januar 2020

Kedelig grå og regnfuld januardsg. Og så - et lys i mørket. Backyard Burger. Her er højt til loftet og exelent betjening. Her er man fremme i skoene og giver ikke køb på kvaliteten. Stort menukort med ditto side orders. Det svære valg endte op med dobbelt cheeseburger og en Nasty Nashville. Dertil chili chees tops. Bøfferne var saftige og smagte af - grillet kød. Og chees tops ? Har aldrig fået dem friskete og mere sprøde. Knasende chili !!
We Will Eat again.

Tak, yesberner

Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

På vej hjem efter weekend i Kbh trængte vi til en midtvejsburger ☀️ brugte TA og Backyard burger fik gode anmeldelser, så det sted ville vi prøve af.
Simpelthen en burger langt over gennemsnittet blev serveret. I ventetiden er der fri jordnødder.
Selve stedet har en dejlig afslappet stemning, du rydder af efter dig selv.
Rent og pænt sted med fedt interiør

Dato for besøg: juli 2019
Tak, lottes827
Anmeldt 5. maj 2019 fra mobile enheder

Stedet, hvis du er til burgere. De har masser af god smag, er betydelig bedre end traditionelle burgere fra grillbaren og de er frisklavet. Masser af tilbehør at vælge imellem, og der er burgere til enhver smag.
Der kan være ventetid i travle perioder, men personalet er gode til at informere om det, inden du bestiller.
Hyggelig interiør i restauranten, så det kan klart anbefales at spise der, da der er en god stemning.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, Mie M
Anmeldt 28. april 2019 fra mobile enheder

Sammen med Grillen Burgerbar, leverer Backyards byens absolut bedste burgere. Og de fås ikke mere greasy, end tilfældet er her.

Skal der fritter og væske til, stikker prisen dog lidt af.

Er prisen underordnet, er der ingen ved siden af. Men spiller denne en faktor, kan pengene måske godt investeres bedre, længere nede af gaden.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Zeventz
Anmeldt 15. januar 2019 fra mobile enheder

Et herligt genbesøg hvor BACKYARD endnu engang levede på til min titel som Byens Bedste Burger. Sød og meget imødekommende personale selv om der var vildt travlt. Masser af plads til smil. Perfekt tilberedte fritter og intet problem med at lave et par børne venlige burgere. Super lækker old timer burger med saftig bøf. Tak for mad det var lækkert igen.

Dato for besøg: december 2018
2  Tak, Michael K

Rejsende, der kiggede på BackyardBurger, kiggede også på

Har du været i BackyardBurger? Fortæl om dine oplevelser!