“Rart”
Anmeldelse af BackyardBurger

BackyardBurger
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Burgerne overraskede positivt ved at skiller sig ud fra andre men mere end en bøf i. Kan klart anbefales, god mad til en fornuftig pris

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, KristineDybendal

Anmeldt 4. juli 2016

Deres oldtimer er god men tilbehøret som man kan bestille derinde er ikke noget at råbe hurra får,
Vi bestilte løgringe og hotwings som var noget tørt stads.

Dato for besøg: april 2016
Tak, tovephilipsen
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Det her sted er virkelig en perle i Hernings fast-food jungle! Hvis du virkelig trænger til en junk smagsoplevelse ud over alle grænser, såre det her stedet!
Hvad venter du på? Se og kom afsted!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 706emila
Anmeldt 3. juli 2016

Jeg fandt stedet her inde på Tripadvisor.
Det er virkelig lækkert! - Mine kammerat og jeg bestilte hver vores burger med fries til - det smagte utroligt godt, samt vi blev utroligt mætte.
Atmosfæren er virkelig hyggelig, det får en til at tænke på et roadcafe i USA.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, fb1616
Anmeldt 30. juni 2016

Det var ok, men ikke noget jeg var mega imponeret over. Synes det var en lidt kedelig burger og pomfritterne var ikke sprøde.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, manly83

Rejsende, der kiggede på BackyardBurger, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i BackyardBurger? Fortæl om dine oplevelser!