“Lækkert”

Cafe Karma - Herningcentret
Få mad leveret
nr. 30 af 85 Restauranter i Herning
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik en lækker frokostret: stegt laks med ris og skaldyrsovs til kun 55 kr. Det er ikke sidste gang vi kommer der. Vi anbefaler andre at prøve der.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 315meretem

Anmeldt 11. juni 2016

Deres frokost menu er simpelthen fantastisk og man kan ikke få lækre mad til den pris, så jeg vil helt klart anbefale shopping med spisning på Karma!

Dato for besøg: april 2016
Tak, Katrine S
Anmeldt 29. januar 2016

Maden og priserne er egentlig rigtig gode, men ødelægger rigtig meget oplevelsen, når betjeningen er helt forfærdelig. Jeg sætter aldrig mine ben der igen. Man følte sig ikke velkommen, en virkelig arrogant tjener, der svarede igen og var meget ubehøvlet uden grund. Vi var en gruppe på 11 piger, og ingen af os har tænkt os at komme igen. Virkelig ærgerligt.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, N-Svane
Anmeldt 13. januar 2016

vi spiste frokost, alt kostede 55 kr og smagte skønt. kan varmt anbefale stedet. det var svært at få et ledigt bord. men vi opdagede at man også kunne sidde ovenpå, altså første sal

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Christel S
Anmeldt 14. november 2015 fra mobile enheder

Ved 1. besøg - fik ikke det mad, der var bestilt. Ved 2. besøg - sejt kød, der ikke var til hverken at tygge eller skære i. IKKE FLERE BESØG!!

Dato for besøg: november 2015
1  Tak, NoaNoa123456

Rejsende, der kiggede på Cafe Karma - Herningcentret, kiggede også på

Herning, Vestjylland
Herning, Vestjylland

Har du været i Cafe Karma - Herningcentret? Fortæl om dine oplevelser!