122 US$
Booking.com135 US$
eDreams
Hotels.com122 US$
Anmeldt d. 21. oktober 2021

Middelmådig hotel som ligger ud til befærdet vej, men fint shopping center på modsatte side.
Mega dyrt for drikkevarer i restauranten. 25 cl sodavand 39 kr og 35 kr for postevand. Ville vælge en af de gode restauranter i midtbyen i stedet. Faktisk hellere et andet hotel, da man føler sig franarret penge.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, 755vibel
Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Østergaards Hotel i en weekend, hvor vi boede på et af de små værelser med dobbeltseng.
Sengen var helt fin og ren, men resten af værelset var skrabet og meget uhygiejnisk med store pletter og plamager på både gulvtæppe, møbler og rundt i dørkarme. I brusekabinen lå der stykker af toiletpapir, da vi checkede ind.

Morgenmaden var ok men meget simpel uden det store udvalg. Personalet var der dog intet at sætte en finger på, da de var utroligt søde og hjælpsomme.

Alt i alt virker Østergaards Hotel som et gammelt og slidt vandrehjem, som ingen bekymrer sig om at holde ved lige.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, lisaronne
Anmeldt d. 14. juli 2021

Hotelets placering lige i kanten af byen er fin. vi havde fået et gavekort på 2. dages ophold. og maden og betjeningen var god, og maden god.
Værelserne var der ikke nogen ventilation og ingen hylde i brusekabinen. Og lyset var for svagt.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Benny H
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Østergaards Hotel har en fin beliggenhed tæt på centrum.
Hotellet er i fin stand med gode værelser.
Venligt og imødekommende personale i receptionen og i restauranten.
Aftensmenuen har høj klasse serveret spændende og velsmagende.
Morgenmaden er også af høj klasse.

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, Erik5283
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Østergaards hotel. Dette var en blandet oplevelse.
Det positive:
- middagen var god, lidt traditionel og gammeldags men det smagte godt
- morgenbuffeten var god
- prisen var udemærket
- beliggenheden er god, lige overfor herningcenteret og gåafstand til gågade og station

Det negative:
- hele hotellet lugtede af røg. Det første værelse fik stank af røg, men vi fik et andet, der var bedre
- hotellet er ikke voldsomt pænt, det er fint, men det er ikke æstetikken man skal vælge det for
- personalet var ikke så imødekommende

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Jonaslykke