122 US$
Booking.com135 US$
Hotels.com122 US$
Travelocity122 US$
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Østergaards Hotel har en fin beliggenhed tæt på centrum.
Hotellet er i fin stand med gode værelser.
Venligt og imødekommende personale i receptionen og i restauranten.
Aftensmenuen har høj klasse serveret spændende og velsmagende.
Morgenmaden er også af høj klasse.

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, Erik5283
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Østergaards hotel. Dette var en blandet oplevelse.
Det positive:
- middagen var god, lidt traditionel og gammeldags men det smagte godt
- morgenbuffeten var god
- prisen var udemærket
- beliggenheden er god, lige overfor herningcenteret og gåafstand til gågade og station

Det negative:
- hele hotellet lugtede af røg. Det første værelse fik stank af røg, men vi fik et andet, der var bedre
- hotellet er ikke voldsomt pænt, det er fint, men det er ikke æstetikken man skal vælge det for
- personalet var ikke så imødekommende

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Jonaslykke
Anmeldt d. 8. august 2020

Hyggeligt sted.
Morgenmaden var okay, men havde ikke det vilde udvalg. Aftensmaden var en 3-retters menu det var rimligt, forret, lufttørret skinke med syltet peber. Det var lækkert. Hovedret, kalveculotte med stegte kartofler, salat og over kogte grøntsager og til sidst en god rigtig dessert.

Dato for ophold: august 2020
Tak, tinabE5258VW
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Efter lang Coronaisolation valgte vi et tilbud fra Risskov Bilrejser.
6 nætter med morgenmad og tre retter aftensmad aftensmad.
Vi ville bruge Herning og Østergaards Hotel, som vi kendte i forvejen, som udgangspunkt for nogle bilture i Vest- Midt Jylland.
Vi fik det handikapværelse vi bad om, stort, rummeligt og med gode senge.
I prisen indgik også en drink inden hver aftenmåltid og en god sauterne til desserten. Til morgenmaden indgik også en morgenbitter hvis vi ville have en sådan en!
Maden var som vi huskede den, rigtigt veltilberedt og meget god.
Desuden blev den serveret af en ‘ oldschool’ overtjener med et godt smil, en god kommentar og en dejlig humor!
Han gjorde aftensmåltiderne til en ekstra stor fornøjelse. Ikke for meget og ikke for lidt. Meget tilpas.
Morgenmaden var helt perfekt med alt havn man kan forlange og med dejlig betjening.
Receptionspersonalet var høflig og hjælpsom.
Desuden vil jeg påpege at de løst Coronasmitte problemet på en udramatisk og gid måde.
Tak for os, vær stolt og held og Lykke fremover!

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, Haven1633
Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi købte et spotdealophold til 1200 kr, med 2 overnatninger samt aftensmad og morgenbuffet. Hvis man, som vi, kommer søndag så er der ikke aftensmad men en kurv på værelset med vin og snacks.
Værelserne er MEGET slidte, vinduerne punkterede, badeværelset kronisk fugtigt og ikke renoveret siden engang i 70’erne. Sengene er dog gode, rengøring tilfredsstillende, aftensmaden virkelig lækker. Kurven man får på værelset er ikke værd at skrive om, det er en kedelig sag. Rengøringen på hotellets fællesfaciliteter er helt i top. Personalet er virkelig søde og imødekommende. Morgenbuffeten er lækker, der mangler dog den obligatoriske morgenbasse.
Det er ikke et sted vi vil besøge på egen regning igen, og vi vil ikke foreslå det til andre.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Overnatningidk