Koncert

Et fantastisk sted for koncerter og alle former for sportsbegivenheder og events. Altid en... læs mere

Anmeldt d. 12. februar 2020
Jan Bisumbule H... A
fra mobile enheder
Alt klapper

John Mayer koncert - god mad, styr på tingene, god akustik, exit fungerede, og øllene var kolde... læs mere

Anmeldt d. 13. oktober 2019
mortens233
Varde, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. januar 2019

Super oplevelse, da der var VM i Ishockey i 2018. Fortsætter nu med VM i Håndbold for herrer.
Mange gode parkeringspladser, let at komme til og fra.
Dejligt imødekommende personale.
Boxen har den udenomsplads, der skal til for at arrangere fan-zone og bespisning i forbindelse med afholdelse af store mesterskaber.

Tak, Inspiration827227
Anmeldt d. 22. januar 2019 fra mobile enheder

Det var en stor oplevelse at være til VM i håndbold, god logistik både ved parkering og frakørsel, fantastiske omgivelser, fornuftige priser i boderne.

Selv i kørestol var det nemt at komme rundt og selv om vi ikke havde kørestolsplads. Rimelige toiletforhold.

Eneste minus ved adgang til hallen, nu var det en kold aften udenfor, der kunne godt være hurtigere adgang for kørestolsbruger, det er nemt at blive rigtig kold, når man DR stillesiddende.

I Boxen har de meget at lære i forhold til Royal Arena, som er meget hurtige til at hjælpe kørestolsbrugere.

Tak, JanPedersen16
Anmeldt d. 15. januar 2019 fra mobile enheder

Stedet er ret hyggelig med vennerne. God til koncerter og lign arrangementer. Der er nok plads til de 10.000 eller hvor mange der lige kan være der.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, TravellingKasia199
Anmeldt d. 15. januar 2019 fra mobile enheder

Gode forhold både i hallen og i fanzonen.
Fornuftige priser på mad og drikke.
Parkeringspladsen og god stor og det er nemt og hurtigt at komme væk derfra igen.

Tak, thomasjG7858DM
Anmeldt d. 3. november 2018 fra mobile enheder

Godt show - elendige stole - og katastrofal parkering - det tog en time at komme ud af P-plads. Det får mig til at fravælge boxen

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, Ane K