“Verdens dårligste bøf”
Anmeldelse af Cafe Cosy

Cafe Cosy
nr. 29 af 84 Restauranter i Herning
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Nok det dårligste mad jeg har betalt for nogen sinde. Bøffen, langt tyndt stykke kød som var totalt smadret ( nok noget man gør for at kødet skal virker mere mørt ) og uden smag, lige bortset fra at det smagte brandt. Sovsen smagte af smør( skulle være en svampesovs) og kartoflerne og salaten var bare kedelig. Selvom prisen var lav, var det ikke det vær.

1  Tak, DKmichaelDK

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god "value for money". Maden kom allerede efter 10 minutter. God service og pæne toiletter. Jeg ville komme igen.

Tak, JemtDK
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Maden er ikke noget særligt, men stedet er hyggeligt - især udendørs en sommeraften med liv og musik på gaden - og betjeningen er venlig (jeg har været der flere gange med samme oplevelse af mad+betjening).

Dato for besøg: juni 2020
Tak, juneanitae
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Kæmpestore portioner grænsende til det vulgære til en lav pris, men maden smager ikke af noget som helst og er af ren samlebåndskvalitet. Vi fik serveret maden 5 minutter efter bestilling, så begrænset hvor meget “kærlighed”, der er lagt i tilberedningen... og det smager man...eller rettere ikke. Udmærket service, men samlet set kan Cosy ikke anbefales.

Tak, Smed_Schutze
Anmeldt 6. juni 2020

Hyggelig cafe med bredt spisekort. Maden er gennemsnitlig men ok til prisen. Forstod dog ikke ideen med deres børneburger, og uden ketchup, remoulade eller andet i. Kun bolle og en enorm bøf !!!!! Vi måtte selv tilskære bøffen, så en 4-årig kunne “håndtere” den.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, FGJE

Rejsende, der kiggede på Cafe Cosy, kiggede også på

Herning, Vestjylland
Herning, Vestjylland

Har du været i Cafe Cosy? Fortæl om dine oplevelser!