“Sød betjening og god mad”
Anmeldelse af Cafe Cosy

Cafe Cosy
nr. 27 af 85 Restauranter i Herning
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Søgte ly for regnvejret med familien hos Cosy og det var en hyggelig oplevelse. God billig mad og store portioner til sultne drenge

Dato for besøg: juli 2016
Tak, vedstedet

Anmeldt 27. juni 2016

Vi skulle have en hurtig frokost. Valget faldt på denne cafe. Vi fik æggekage med alt hvad hjertet begærer. Det var lækkert, og rigeligt af det hele. Sød og venlig betjening. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Rikke H
Anmeldt 17. juni 2016 fra mobile enheder

Cosy ligger i gågaden i Herning og alligevel holder de sig til billige priser. Prisen smitter ikke af på maden, som er god, rigtig god til prisen endda.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Tonny E
Anmeldt 22. maj 2016

Det tog lang tid for os at bestemme os, hvad vi ville spise til frokost - der er mange lækre rette på menukortet. Alle retter lød indbydende, og vi bestemte os for Tapastallerken, Kyllingesteak og Herregårdsbøf.
Det smagte vidunderligt... så meget mad til så få penge - KUN I JYLLAND :D
Betjeningen var sød og venlig, og der gik ikke særligt lang tid fra vi bestilte til vi fik maden.
Dejlig frokost til yderst fornuftig pris!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, LBJensenViborg
Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var på cosy for første gang og blev positivt overrasket over maden. Vi fik forret og hovedret. Til forret fik vi henholdsvis hvidløgsbrød og en rejecocktail. Rejecocktailen blev serveret i en dyb tallerken hvilket gjorde den svær at spise og så var der ting i vi ikke forbinder med en rejecocktail.
Til hovedret fik vi henholdsvis steak med whiskysovs og en burger med bacon.vi var så mætte vi kunne trille derfra.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, signek1991

Rejsende, der kiggede på Cafe Cosy, kiggede også på

Herning, Vestjylland
Herning, Vestjylland

Har du været i Cafe Cosy? Fortæl om dine oplevelser!