“De må have haft en off-day”
Anmeldelse af Yutaka

Yutaka
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Beskrivelse: Sushi og Japansk inspireret køkken.
Anmeldt for 1 uge siden

Jeg besøgte Yutaka en stille Mandag aften og fik 3 forskellige sushi ruller. Jeg er kendt med det Japanske køkken og havde glædet mig til hvad der skulle være Hernings bedste restaurant.
Men jeg synes der manglede både smag, friskhed og god sammensætning på alle ruller. To af dem var decideret tørre. Måske de var flamberet for meget.
Det er jo ikke fancy udseende sushi, som på Sticks 'n Sushi f.ex. men god smag kan sagtens opveje det.
Hvad jeg fik den aften var "Lufthavns sushi".
Da jeg havde drukket min øl og min danskvand var jeg tørstig og den ellers søde pige som havde alt andet end travlt den aften så det ikke. Det er OK, jeg bestilte en vand mere. Men herefter kunne jeg iagttage at hun hyggesnakkede i 5-10 minutter med bestyreren/indehaveren. Det var måske en anelse træls.
Ellers et fint lokale og god modtagelse.
Det må være gået galt for dem den aften, ellers kan de ikke få de i øvrigt fine anmeldelser her på TA. Ærgerligt.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Redspring

Skøn sushi menu for to -
god kvalitet og et meget service minded personale
Lækker lokalitet og inspirerende lokaler

Dato for besøg: november 2018
Tak, annalouisem2017
Anmeldt 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Fik menuen planken ud, som repræsentere et godt udvalg af hvad dette sted kan levere. Usædvanlig god kvalitet og højt niveau. Den bedste restaurant jeg har besøgt i Herning. Meget værdi for pengene. Kan i den grad anbefales!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 500nielss
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Super lækkert mad og gode drinks som optakt til god koncert. Vi fik koncert menu God betjening og hyggelige omgivelser.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Carsten Mylleru... M
Anmeldt 26. september 2018

Elsker suisu. Men her kan man ikke tage med. Skal vælge mange Pierce og skal sidde der. Min søn og jeg ville købe men det kunne vi ikke med mindre vi sad der og valgte mange stykke.. ikke et sted sted jeg vil besøge igen . Sorry. Men det skal de som ledelse kigge på .

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, lene n
jpjensen, Ejer hos Yutaka, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. oktober 2018

Kære Lene N.
Vi kan slet ikke forstå din anmeldelse, så vi er meget i tvivl om du har besøgt Yutaka, vores Take Away er sat i verden for at kunderne kan tage sushi med hjem. Vores minimums antal er 4 stk., det kan man vel ikke påstå er mange stykker.

Rejsende, der kiggede på Yutaka, kiggede også på

Har du været i Yutaka? Fortæl om dine oplevelser!