“Hernings bedste sushibar ”
Anmeldelse af Yutaka

Yutaka
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Beskrivelse: Sushi og Japansk inspireret køkken.

Skøn sushi menu for to -
god kvalitet og et meget service minded personale
Lækker lokalitet og inspirerende lokaler

Dato for besøg: november 2018
Tak, annalouisem2017

Anmeldt 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Fik menuen planken ud, som repræsentere et godt udvalg af hvad dette sted kan levere. Usædvanlig god kvalitet og højt niveau. Den bedste restaurant jeg har besøgt i Herning. Meget værdi for pengene. Kan i den grad anbefales!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 500nielss
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Super lækkert mad og gode drinks som optakt til god koncert. Vi fik koncert menu God betjening og hyggelige omgivelser.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Carsten Mylleru... M
Anmeldt 26. september 2018

Elsker suisu. Men her kan man ikke tage med. Skal vælge mange Pierce og skal sidde der. Min søn og jeg ville købe men det kunne vi ikke med mindre vi sad der og valgte mange stykke.. ikke et sted sted jeg vil besøge igen . Sorry. Men det skal de som ledelse kigge på .

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, lene n
jpjensen, Ejer hos Yutaka, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. oktober 2018

Kære Lene N.
Vi kan slet ikke forstå din anmeldelse, så vi er meget i tvivl om du har besøgt Yutaka, vores Take Away er sat i verden for at kunderne kan tage sushi med hjem. Vores minimums antal er 4 stk., det kan man vel ikke påstå er mange stykker.

Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Hvis man vil have en stor oplevelse med en høj kvalitet, er Yutaka absolut et besøg værd.
En udsøgt fornøjelse med en høj service, som fuldender kvaliteten

Dato for besøg: september 2017
Tak, thomashK9575EH

Rejsende, der kiggede på Yutaka, kiggede også på

Har du været i Yutaka? Fortæl om dine oplevelser!