“Super lækkert mad og gode drinks som optakt til god koncert.”
Anmeldelse af Yutaka

Yutaka
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Beskrivelse: Sushi og Japansk inspireret køkken.
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Super lækkert mad og gode drinks som optakt til god koncert. Vi fik koncert menu God betjening og hyggelige omgivelser.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Carsten Mylleru... M

Anmeldt 26. september 2018

Elsker suisu. Men her kan man ikke tage med. Skal vælge mange Pierce og skal sidde der. Min søn og jeg ville købe men det kunne vi ikke med mindre vi sad der og valgte mange stykke.. ikke et sted sted jeg vil besøge igen . Sorry. Men det skal de som ledelse kigge på .

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, lene n
jpjensen, Ejer hos Yutaka, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. oktober 2018

Kære Lene N.
Vi kan slet ikke forstå din anmeldelse, så vi er meget i tvivl om du har besøgt Yutaka, vores Take Away er sat i verden for at kunderne kan tage sushi med hjem. Vores minimums antal er 4 stk., det kan man vel ikke påstå er mange stykker.

Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Hvis man vil have en stor oplevelse med en høj kvalitet, er Yutaka absolut et besøg værd.
En udsøgt fornøjelse med en høj service, som fuldender kvaliteten

Dato for besøg: september 2017
Tak, thomashK9575EH
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Super god mad i hyggelige omgivelser. God beværtning med introduktion af den lækre mad. Friske råvarer med god smag og rigeligt af det. Fik endda en dejlig portion med hjem til frokost dagen efter.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 757finnb
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Fra vi kom til vi gik fik vi virkelig den sødeste betjening af to piger, som var opmærksomme og yderst servicemindede. Maden var flot anrettet, lækker frisk og velsmagende. Ved godt, hvor vi igen skal spise, når vi til februar skal til Herning igen. Tak for en god oplevelse

Dato for besøg: august 2018
Tak, Christinas B

Rejsende, der kiggede på Yutaka, kiggede også på

Har du været i Yutaka? Fortæl om dine oplevelser!