“Aftensmad med min voksne datter”
Anmeldelse af Yutaka

Yutaka
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Beskrivelse: Sushi og Japansk inspireret køkken.
Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Super god mad i hyggelige omgivelser. God beværtning med introduktion af den lækre mad. Friske råvarer med god smag og rigeligt af det. Fik endda en dejlig portion med hjem til frokost dagen efter.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 757finnb

Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Fra vi kom til vi gik fik vi virkelig den sødeste betjening af to piger, som var opmærksomme og yderst servicemindede. Maden var flot anrettet, lækker frisk og velsmagende. Ved godt, hvor vi igen skal spise, når vi til februar skal til Herning igen. Tak for en god oplevelse

Dato for besøg: august 2018
Tak, Christinas B
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Lækker og flot sushi, men til den pris bør der være mere fisk i rullerne! De er godt nok nærige med det!

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Mark J
Anmeldt 7. august 2018

Vi har spist her flere gange og hver gang er det en super oplevelse.
Hernings bedste spisehus.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: april 2018
Tak, dubuy
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Helt klart bedste sushi man kan få i Midtjylland - Top 5 i dk - selvom det ikke er traditionel japansk sushi, så er det virkeligt godt med de råvarer der nu er muligt at fremskaffe i dk

Dato for besøg: december 2017
Tak, 70philip_

Rejsende, der kiggede på Yutaka, kiggede også på

Har du været i Yutaka? Fortæl om dine oplevelser!