“Fantastisk god mad og betjening”
Anmeldelse af Yutaka

Yutaka
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Beskrivelse: Sushi og Japansk inspireret køkken.
Anmeldt 7. august 2018

Vi har spist her flere gange og hver gang er det en super oplevelse.
Hernings bedste spisehus.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: april 2018
Tak, dubuy

Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Helt klart bedste sushi man kan få i Midtjylland - Top 5 i dk - selvom det ikke er traditionel japansk sushi, så er det virkeligt godt med de råvarer der nu er muligt at fremskaffe i dk

Dato for besøg: december 2017
Tak, 70philip_
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Spiste på Yutaka med min kæreste og gik bestemt ikke skuffet derfra. Lækker sushi til en fornuftig pris og mere af det end vi kunne spise. Ville dog ønske der var nogle menuer, så man ikke skulle tage så mange beslutninger.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, MadsThirsgaard
Anmeldt 10. juli 2018

Kun 2. gang, jeg prøver sushi.
Valgteen menu, hvor der serveres forskellige ting, så man får lejlighed til at smage varietet, når man ikke kender de forskellige serveringer.
God variation, rigelig mad, men lidt dyrt!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Enggård J
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god sushi og andet, da man ikke må misse deres sticks. Store serveringer, så jeg bil påstå at der er mætheds garanti

Klart anbefales - bord bookning er ofte nødvendigt

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Terry G

Rejsende, der kiggede på Yutaka, kiggede også på

Har du været i Yutaka? Fortæl om dine oplevelser!