“Virkelig dårlig oplevelse”

nr. 25 af 84 Restauranter i Herning
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig dårlig oplevelse på Dyrby’s Kaffebar. For det første: Piv ringe service. Vi havde desværre en meget imødekommende og uvenlig tjener med en dårlig attitude. Da der blev spurgt om det var muligt med et vegetarisk alternativ til en af gæsterne var det næsten ikke muligt at have en dialog med tjeneren. Hun insisterede på at den vegetariske burger var den eneste mulighed. Til sidst gik hun med til at vi kunne få en salat uden kød. Den var desværre meget dårlig og tør. Den var lavet på ærteskud og købt færdigrevet gulerod. Seriøst intet andet. Da der blev spurgt om man kunne få lidt olivenolie til var svaret at de havde olivenolie men at det ikke var muligt at få den til salaten da det var for besværligt. Jeg har ikke oplevet denne bøvl med en tjener før andre steder.

En lille frokost til fire mennesker endte prismæssigt på 800 kr. Jeg kan slet ikke se en sammenhæng mellem kvaliteten af den mad der blev serveret og prisen.

Jeg har selv arbejdet i restaurationsbranchen og kan slet ikke forstå hvordan hun kan slippe afsted med at opføre sig sådan.

En rigtig dårlig oplevelse. Vi kommer ikke igen.

1  Tak, Johan_Studsgaard

Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Dårligt sort kaffe, lidt forvirret tjenere, men heldigvis kager og espresso var godt. Udenfor er god afstand fra borde i corona tid.

1  Tak, Valjevci
Anmeldt 28. juni 2020

Hurtig og god betjening. Typisk cafemad. Gode valgmuligheder. Dejligt man kan spise ude, med afstand.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Elsebeth H
Anmeldt 20. oktober 2019

Holdt fødselsdagsbrunch i cafeen i efterårsferien. Der var en god stemning og god betjening. Maden var rigtig lækker og tjenerne var gode til at fylde kaffekopperne op.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Elsebeth H
Anmeldt 21. september 2019 fra mobile enheder

Sidder på dyrby’s og er for 2. Gang inden 30 min blevet afvist i at bestille drikkevarer - de har “travlt”

Dato for besøg: september 2019
Tak, NorthStar548895

Rejsende, der kiggede på Dyrby's Kaffebar & Shop, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i Dyrby's Kaffebar & Shop? Fortæl om dine oplevelser!