Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams120 US$
FindHotel119 US$
Agoda.com119 US$
Etrip119 US$
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt d. 23. juni 2016

Havde 5 overnatninger, og var meget tilfredse,ligger midt i Jylland, godt sted at køre ud fra til forskellige stedder, der var både fryser og køleskab man kunne benytte, bad og TV på værelset, men kun DR,s kanaler, et minus, at man ikke kan se TV 2.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, PaulH6086
BB-Hotels_Denmark, Gæsteansvarlig hos BB-Hotel Herning, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2016

Hej Paul

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtigt, der er kun "ikke betalings kanaler", men TV2 findes på listen også og kan ses uden problemer.

Du er velkommen til, at ringe til os, næste gang, hvis du har spørgsmål. Vi sidder klar ved telefonen 24 timer i døgnet.

Tak for besøget.

Vi håber, at se dig igen :)

Mvh
BB-Hotels

Anmeldt d. 23. maj 2016 fra mobile enheder

Et koncept, der klart kan anbefales. Store rummelige værelser og stort badeværelse. Ikke en lyd om natten. Fluenet i vinduet, så luft og ingen myg. Kode til dørene, ingen betjening. Fri wifi der virkede samt fri adgang til the og kaffe. Der er køleskab, fryser samt microovn.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Bitheide
Anmeldt d. 13. august 2015 fra mobile enheder

Godt til prisen, men husk egen shampoo, hvis du ikke vil vaske dig i håndsæbe.

Morgenmad meget spartansk, kun ost og syltetøj til morgen bollerne.

Dejlig solgård.
Ingen reception, men smart indgangssystem med kode, så du kan komme ind.

Dato for ophold: august 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kimrP8410FD
BB-Hotels_Denmark, Gæsteansvarlig hos BB-Hotel Herning, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2015

Kære Kim

Tak for din anmeldelse.

Du har ret, vi tilbyder kun håndsæbe.
Vi har været nødt til, at spare på visse ting, så vi kan holde vores gode priser.

Vores morgenmad er enkelt, men man skal heller ikke betale ekstra for den, ligesom mange andre steder :-)

Tak for besøget.
Vi håber snart, at se dig igen :-)

Med venlig hilsen
BB-HOTELS

Anmeldt d. 23. juli 2015

Fint hotel god gårdhave, fin morgenmadsfaciliteter og facilitetter hvis man vil varme lidt mad og der var plads til man kunne have drikkevare og lidt mad i køleskab. Kaffe/the 24/7.
Kæmpe badeværelse og fint stort værelse med god plads også når der er barn med.
Annika der stod for morgenmad var meget meget serviceminded.
Anbefaling at der godt kunne have været en week-end seng. Annika prøvede at finde en men der var to slå udsenge men de var lidt for store til et mindre barn. Sengen på værelset var dog stor nok til der kunne ligge 2 i en seng når den ene var et mindre barn.

Værelsestip: Værelse 22 stort og med egen lille terrasse dog uden møbler
Dato for ophold: juli 2015
Tak, jane s
BB-Hotels_Denmark, Gæsteansvarlig hos BB-Hotel Herning, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2015

Kære Jane

1000 tak for din fine anmeldelse :-)

Vi er rigtig glade for at høre, at I fik et godt ophold på vores hotel i Herning.

Det er normalt ikke muligt, at få en ekstra opredning. Alle over 5 år skal have en almindelig/standard seng.

Der er mulighed for, at bestille barneseng, til børn under 5 år.
Det skal man blot tilvælge under "EKSTRA", på bestillingen.

Igen tak fordi du tog dig tid til, at dele din oplevelse med os :-)

Vi håber snart, at se dig/Jer igen!

Med venlig hilsen
BB-HOTELS

Anmeldt d. 28. oktober 2014

Vil du overnatte billigt og godt i Herning området, så vælg BB Hotels i Snejbjerg.
Der er også mulighed for at leje hele hotellet til f.eks. fester.
Værelserne er store og med dejlige boxmadrasser....

Dato for ophold: september 2014
Tak, Nedergaard55
BB-Hotel_Vejle, Gæsteansvarlig hos BB-Hotel Herning, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2014

Tak for de fine ord.
Glad for at hører at I havde en godt ophold på BB-Hotel Herning!
Vi håber at se Jer igen på et af vores hoteller.
/BB-Hotels