184 US$
Priceline184 US$
Travelocity184 US$
Hotels.com184 US$
Anmeldt d. 14. november 2021

Er Scandic medlem gennem mange år.
Dette hotel har Central beliggenhed, og er tæt på gågaden og motorvej. Oplagt hotel til BOXEN oplevelser.
Boede i suite øverst, med udsigt til togstationen, samt byens tage.
Mere er der ikke at sige, kommer gerne her igen.

Dato for ophold: december 2020
Tak, 363.636.363.636
Anmeldt d. 12. oktober 2021

Super lækkert hotel og meget lækre værelser. Det eneste minus er parkering. Jeg synes det er super træls at man selv skal finde parkering, når hotellets parkering er optaget. Det tager en del af den gode oplevelser fra mig. Værelserne var super lækre og hotellet kan jeg kun anbefale. Meget lækkert sted.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, CamillaBach
Anmeldt d. 28. september 2021

Har boet på Regina mange gange og altid dejlig betjening, fine værelser og det skønneste morgenmad. Derudover ligger det dejligt midt i Herning Centrum. Slutteligt går jeg meget op i parkering og her er det helt på toppen. Der har været plads alle de gange jeg har været der og man føler bilen står går og sikkert.

Tak, FerrariLund355
Anmeldt d. 15. september 2021

Dato for ophold: september 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt d. 14. september 2021