140 US$
140 US$
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
137 US$
Priceline140 US$
Hotels.com140 US$
Destinia.com160 US$
Anmeldt d. 25. oktober 2021

Dejligt hotel med pæne værelser der er udstyret med præcis hvad man har brug for. Dejlige badeværelser, og det hele er rent og pænt. Hotellet er placeret lige midt i byen - perfekt . God værdi i forhold til prisen.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, larschristoffersen
Anmeldt d. 19. oktober 2021

Vi benyttede os af Ældre Sagens tilbud om et todages ophold på Hotel Eyde. Alt fungerer bare perfekt på Hotel Eyde. Fin parkering i gården, hurtig, venlig og professionel betjening i receptionen og dejligt stort business værelse i hotellets nye fløj. Selv om hotellet ligger midt i byen, var vi ikke generet af støj på værelset. Lækker middag i restauranten, serveret af venlige og professionelle tjenere, der også kan vejlede om valg af vin. God stemning i restauranten, også selv om der den ene aften var meget travlt. Pænt og rent overalt på hotellet. Lækker morgenmad med alt, hvad man kan ønske sig, og venligt og effektivt personale, der sørgede for, at der blev ryddet af og fyldt, og at der var orden overalt.

Hotellet beder i deres evalueringsskema om forslag til, hvad de kan gøre bedre. Og her måtte vi svare, at vi ikke kunne bidrage med noget, for vores ophold havde været perfekt.

Tak, Margrethe2013
Lone Nissen, Sales hos Best Western Plus Hotel Eyde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2021

Kære Margrethe2013. Tusind TAK for den flotte feedback! Det varmer hele vores team her på Hotel Eyde.

Vi håber at I kommer forbi igen en anden gang - når I skal på udflugt, der er jo stadig lidt I kan opleve i Herning.

Tak for Jeres besøg det var en fornøjelse. Med venlig hilsen Best Western Plus Hotel Eyde, Lone Nissen

Anmeldt d. 17. oktober 2021

Flinkt og smilende personale der gør alt for at opholdet skal være perfekt.
Gode store værelser der er rene og komfortable. Endelig et hotel med masser af danske TV kanaler.
Gode senge, pænt og rent badeværelse.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LarsS1792
Lone Nissen, Sales hos Best Western Plus Hotel Eyde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. oktober 2021

Hej LarsS1792.
1000 Tak for Jeres tilbagemelding, det varmer! Rigtig dejligt at I besøger os igen her på Hotel Eyde.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen næste gang turen går til Herning.
Med venlig hilsen
Best Western Plus Hotel Eyde

Lone Nissen

Anmeldt d. 6. august 2021

Sikke et flot hotel og fantastisk service. Beliggenheden, p-forhold, værelserne, maden, betjeningen - det hele spillede. Vi vil til hver en tid anbefale et ophold på Hotel Eyde i Herning i enhver sammenhæng

Dato for ophold: august 2021
Tak, kirstenogjoergen
Anmeldt d. 2. august 2021

Skønt hotel med rigtig god beliggenhed. Dejlig udsigt fra vores skønne altan, hvor vi nød aftenhimlen med et lille glas hvidvin. Stilfuldt og velindrettet værelse, med en fantastisk god seng med dejligste sengtøj den bedste madras vi har prøvet på et hotel. Morgenmaden var også en rigtig god oplevelse med en smuk udsigt over byens tage. kommer gerne igen. kan absolut anbefales.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 638j_rgenh