Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning i juniorsuite. Alt rent og pænt og god plads. Fin modtagelse af søde damer i receptionen. Morgenmaden var, som det skal være - stort udvalg og pænt sat op. Dejligt med mulighed for at reservere en p-plads med oplader - vi kom i elbil. Beliggenheden kan ikke være bedre - lige ud til torvet og gågade. Spiste aftensmad i restauranten - utrolig veltilberedt og smagfuldt. Et lille minus var at restauranten var stort set fuld, så der var meget lang ventetid på maden efter bestilling. Pudsigt at nabobordet, der kom en halv time senere fik deres mad meget før os ?? Alt i alt en rigtig god oplevelse på Hotel Eyde. Her kommer vi gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Mogens V
Lone Nissen, General Manager hos Best Western Plus Hotel Eyde, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Mogens V.
Tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som gæst og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover.

Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet - Vi forsøger at undgå ventetid i restauranten så godt vi kan.

Vi glæder os til igen at byde dig Velkommen på Best Western Plus Hotel Eyde eller på en af de øvrige Best Western Hoteller.

Salg- og Bookingchef

Anmeldt d. 22. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning i weekenden sammen med venner. Alt fungerede fint. Gode parkeringsforhold i gården. Venligt og hjælpsomt personale. Gode, store værelser. Vinkommer gerne igen hvis vi får brug for at overnatte i Herning.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 496ash
Anmeldt d. 8. maj 2020

Mangle fuld rengøring
I 2 uger vi boede på hotellet haltede rengøring på værelset og det hjalp ikke meget at klage den først af ugerne,rengøringsstaben tog endvidere vores nøglekort 2 dage i streg,personalet ved disken beklagede meget alle gange.

Dato for ophold: maj 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, henrikmurer5
BWHotelEyde, Salg- og Bookingchef hos Best Western Plus Hotel Eyde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. maj 2020

Hej Henrik,

TAK for din feedback og Jeres besøg hos os - her i den stille Corona tid :-) Jeg håber at I synes vi til sidst fik styr på de forskellige udfordringer - det var ihvertfald min fornemmelse da vi sagde på gensyn torsdag morgen.

Vi ser frem til Jeres besøg igen til august når nye opgaver venter til Jer i Herning.

Rigtig god søndag.

Anmeldt d. 12. februar 2020

Vi havde et Mini ophold i uge 6 fra fredag til søndag. Vi spiste en god gang flæsk med persille sovs og rødbeder. der valgte vi ikke forkert. Vi sad I deres glashus med god udsigt over byen. Er det varmt, er det muligt at skyde dørene til side så der kommer mere luft ind i rummet. Kan stærkt anbefales

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Pungrotte
Anmeldt d. 10. februar 2020

Hotel Eyde er et yderst komfortabelt hotel, centralt belliggende i Herning.
Jeg har kun det bedste at sige om hotellet og dets personale.
Dejlig morgenmads buffet samt fantastisk restaurant.
Parkeringsmulighed kan ikke forventes bedre

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, 607erlingb
BWHotelEyde, Salg- og Bookingchef hos Best Western Plus Hotel Eyde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2020

Hej 607erlingb,

Tusind TAK for dine rosende ord!

Vi er glade for at I nød Jeres ophold og håber snart at kunne byde Jer Velkommen igen her på Best Western Plus Hotel Eyde.