“Favorit stedet!”
Anmeldelse af Mezza

Mezza
nr. 23 af 85 Restauranter i Herning

Jeg kan kun anbefale Mezza! God service, flot og hyggelig indretning og ikke mindst mega god mad! Der ikke bare smager fantastisk men ser flot ud. Jeg elsker især deres rødbedesalat, makanek, deres mynte lemonade og så er dessert et must!

1  Tak, 209mettej

Anmeldt 14. september 2020

Var inde og spise frokost i lørdags på Mezza og det er det bedste libanesiske mad jeg har fået i DK. Specielt spydene kan anbefales :-) god og hurtig service og meget lækre omgivelser.

1  Tak, NathInaK
Anmeldt 13. september 2020

Vi besøgte Mezza i september ‘20 og vi var meget tilfredse. Lækre retter og hyggelig atmosfære - og god betjening.

1  Tak, 228karinan
Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Jeg har i mange år været fan af det libanesiske køkken, så det var en glædelig overraskelse da det gik op for mig at der kom en libanesisk restaurant til byen.

Mezza lever 100% op til forventningerne. Maden er smukt anrettet og det er en fornøjelse at sidde og nippe til de velsmagende små retter. Der er noget for enhver smag. Selv min kræsne datter, som normalt kun er til pizza og nuggets, spiste med velbehag.

Vi kommer snart igen ;o)

1  Tak, 732tanjah
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

En fantastisk madoplevelse ud over det sædvanlige - opmærksomt og meget venligt personale - kommer snart igen!! Tak mezza

1  Tak, b0_stergaardj

Rejsende, der kiggede på Mezza, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i Mezza? Fortæl om dine oplevelser!