Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com141 US$
Priceline141 US$
Hotels.com141 US$
Travelocity141 US$
Hotel Website141 US$
Orbitz.com141 US$
Anmeldt d. 19. juli 2021

Kedelig morgenmad, overmoden melon og trist bake-off brød. Dog OK müsli, men intet til laktoseintolerante. Ved spørgsmål til indhold i varerne får man et "det ved vi ikke", eller en diskussion, så man virkelig føler sig som en besværlig gæst.
Det er fedt med adgang til børnevenlig svømmehal og fitness. Der var kun rengøring på værelset første dag, ellers ikke, og ingen opfyldning af værelsets kaffe/tebreve. Gaderne larmer hele natten torsdag-søndag. Hvis du skal derhen, så forvent et vandrerhjem.

Værelsestip: 2nd floor is horrible to get to through a maze of different hallways and lifts.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, 464kristiane
Anmeldt d. 2. august 2020

Et hotel som ligger i forbindelse med DGI huste midt i Herning
super beliggenhed. Små men rene værelser, værelser skal man lige lede efter i det store hus, da personalet ikke havde tid til at vise vej.
fin stemning med stort fitness og enorm svømmehal.
Morgenmad også helt fint. Specielt Covid tiden taget i betragtning.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, ckias
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Værelser pæne og rene med gode senge og sengetøj.
Dejligt badeværelse med det du skal bruge.
Skabet indeholder safetybox

Hotellet ligger midt i Herning. Der tilbydes fri parkering til gæsterne.

Vi gav 995,00 for værelse og dejlig morgenmad. Vi havde dog også mulighed for at benytte os af fitness og svømmehal.
Prisen er lige i det højeste, for et hotelværelse af denne type.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, LiselotteM4
Anmeldt d. 30. december 2019 fra mobile enheder

Gæster på hotellet, men også dem der benytter fitness, holdtræning, svømmere osv og gæster udefra, kan spise brunch i restauranten! Maden er virkelig lækker og omgivelserne elegante og i moderne stil! Skal prøves!

Dato for ophold: december 2019
Tak, Elsebeth H
Anmeldt d. 3. oktober 2019 fra mobile enheder

2.095,- for en overnatning... så skal det også være godt. Det var det ikke! Efter at have bestilt over hotels.com skulle jeg overnatte til dagen efter i forretningsøjemed.
15min inden min ankomst bliver jeg ringet op om at de ikke har noget værelse til mig. Det har jeg svært ved at se er mit problem da jeg nu har betalt. Hun tjekker igen og ringer tilbage 5 min senere og har alligevel et værelse klar.
Ved ankomst skal jeg på mit værelse på 2.sal. Hvordan kommer man derop? Jo man tager elevatoren til 1.sal. Går igennem et fitnesscenter (jo!) 50 meter hen til elevator nr 2. Den tager man til 3 sal - hvor ellers? 50 meters gang hen til den 3 elevatoren og ned på 2.sal! Jo det er seriøst! Og det er ikke fordi der er ombygning - sådan er hotellet bare!

Værelset var standard - okay. Sengene var ulidelige til gengæld. Morgenmaden var fin for at være fair. Problemet var bare at der nærmest var udsolgt på det meste da jeg kom ned for at spise (kl 08.00).

Jeg overnatter på danske hoteller 20-30 nætter årligt ifbm mit arbejde og det her er det værste jeg har prøvet. Og samtidig et af de dyreste...... 1 stjerne.

Hvis man gerne vil have svømmehallen osv så book Scandic 500 meter væk og køb en bilet til dgi-huset istedet.

Dato for ophold: oktober 2019
2  Tak, Kenned99