“Tårnhøje gastronomiske ambitioner”
Anmeldelse af Restaurant Katastrophe

Restaurant Katastrophe
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Tårnhøje gastronomiske ambitioner - og noget at have dem i - kombineret med sans for value for money. Det er tydeligt, at stedet drives med passion og sjæl, og det gennemsyrer ånden i restauranten. Maden levede mere end 100 procent op til forventningerne lige som den engagerede og høflige betjening. Absolut en omvej værd.

Tak, jenstovborg

Anmeldt 31. juli 2020

Vi havde hjemmefra forberedt os ved at kigge på hjemmesiden. Jeg ville gerne have hummer cappuccino og dagens fisk fra menu kortet. Nej, det kunne jeg ikke få, men jeg kunne få den 4 retters faste menu de havde. Ja, så måtte min søn og jeg tage det. Efter forret kommer personalet straks om vi er klar til næste ret. Det det skete efter hver ret. Alt var forberedt på forhånd. Det vil sige at alle gæsterne i restauranten spiste det samme.
Eksempler: En streg af lakrids på tallerkenen ved en af retterne hvor der var pyntet med halve peanuts. En bær kompot med vanille der både blev brugt til en ret med krondyr og til desserten. Hele timian stænger som pynt som man kunne trække ud gennem tænderne. Man bliver spurgt til hvordan bøffen skal steges - rød, medium eller gennemstegt. Vi bestiller rød, men der var ikke blod at spore.
Da vi så skal betale hiver jeg mit kort frem, men den virker ikke siger chefen, men at jeg kan betale med mobilpay. Det gør jeg, men hvad nu hvis jeg ikke havde mobilpay
Det er de værste 930 kr. jeg har brugt på en restaurant

1  Tak, Fogtmann123
Anmeldt 31. juli 2020

Fik restauranten anbefalet af et par venner og forventninger var stor.jeg må nok sige at oplevelsen var langt over vores forventning.fantastisk sted.fantastisk frisk betjening og maden var en gastronomisk oplevelse.
Tak for en dejlig aften

Tak, larsd997
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god service. Super mad i nogle behagelige lokaler, med god stemning.
Alt i alt i en rigtig positiv oplevelse.

Tak, richardpK852GP
Anmeldt 30. juli 2020

kræs for alle sanser,verdens klasse top betjening,flot indrettet restaurant.
10 stjerner er for lidt
Tak for en dejlig uforglemmelig aften

Tak, Njhdf

Rejsende, der kiggede på Restaurant Katastrophe, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i Restaurant Katastrophe? Fortæl om dine oplevelser!