“Fantastisk”
Anmeldelse af Restaurant Katastrophe

Restaurant Katastrophe
Anmeldt 27. juni 2020

Skøn mad og fremragende service. Her føler man sig særlig velkommen. Personalet lægger mærke til fine detaljer.

Tak, 277sannea

Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Hvis du/I vil have et fantastisk måltid så er dette stedet. Kæmperejer til forret i safran og ingefær var genial. Røget krondyr til mellemret var fantastisk og oksemørbrad som var så mørt at kniven kun var til pynt til hovedret som var stegt perfekt var sublim. .
Meget venligt personale og man kan mærke at ejeren brænder for at lave et godt velsmagende måltid. Vi havde desværre ikke plads til desserten. Faktisk så er det alt for billigt.
Hvis jeg skal komme med kritik så bør de anskaffe en ismaskine da man på en varm sommerdag manglede isterninger.

Tak, perh281
Anmeldt 22. juni 2020

Har tidligere opfattet Brdr Price som byens bedste allround restaurant, men nu er der " a new kid in town" og der er kamp til stregen . Lokalet aflangt, rustikt og elegant tidløst, pænt møbleret, virkelig stilfuldt. Vi var tre venner der fik en fantastisk menu med 4 (små) retter inklusiv aperitif til 299kr - super value for money. Vi fik en grundig præsentation af menuen og alle retter var tip top og lavet fra bunden, den anbefalede vin passede perfekt. Professionel betjening hele vejen igennem. dog kunne man kun betale med mobile pay og ikke kort (!) Brdr Price er alt i alt slået med nogle længder og det er jo dejligt med konkurrence. Spændende om stedet kan holde den fornemme klasse på sigt. Jeg giver Katastrophe mine varmeste anbefalinger.

Tak, p0ulmejnerj
Anmeldt 21. juni 2020

Restuaranten er lidt svær at finde, selvom den er centralt placeret på gågaden i Herning - Bredgade 12A. Man skal finde en lille smøge, der fører til den hyggelige og smukt indrettede restuarant. Vi var tre mennesker en lørdag aften og blev betjent af den italienskfødte, dansktalende ejer og to smukke, engelsktalende servitricer. Fremragende, kompetent og venlig betjening aftenen igennem.
Menukortet er nemt at gå til og overskueligt. Rart at der ikke er 117 retter at forholde sig til. Vi valgte en "Forkæl-dig- selv menu" til 299 kr., der består af 4 retter og en velkomstdrink. Hovedretten var oksemørbrad komplet med div. svampe, kartoffeltårn og portvinssauce. Desserten var en symfoni af tiramisu, chokoladekage toppet med lime-sorbet - smukt og herligt!
Alt var tilberedt med de bedste råvarer og smukt anrettet. Det var gourmetmad til discountpris. Inklusive to flasker vin og masser af danskvand betalte vi godt 1.400 kr. I København havde prisen formentlig været det dobbelte. Jeg var nødt til at fortælle ejeren, at han solgte tingene for billigt.

Tak, Ib H
Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Stedet er en oplevelse for sjæl og krop. Personlig betjening og pensioneret lidenskab for det simple autentiske italienske køkken. Pris og kvalitet hænger sammen til gæstens fordel og en madoplevelse rigere

Tak, Lassebogtrykker

Rejsende, der kiggede på Restaurant Katastrophe, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i Restaurant Katastrophe? Fortæl om dine oplevelser!