“God sushi til en god pris”
Anmeldelse af SushiMania

SushiMania
nr. 27 af 85 Restauranter i Herning
Anmeldt 24. september 2020

SushiMania er mit favorit sushi sted, man får flot, lækker og et stort udvalg til en rigtig god pris! Servicen er altid i orden så craver du sushi vil jeg klart anbefale at tage forbi SushiMania!

Dato for besøg: september 2020
Tak, 209mettej

Anmeldt 16. september 2020

Vi havde en virkelig dejlig aften med god service og den lækreste sushi :-) det er bestemt ikke sidste gang!

Dato for besøg: september 2020
Tak, NathInaK
Anmeldt 7. april 2020 fra mobile enheder

Super lækker take away i disse Corona tider
Vi bestilte en boks E både lørdag og tirsdag - super lækkert

Dato for besøg: april 2020
Tak, Kowling
Anmeldt 27. marts 2020 fra mobile enheder

Super service i disse Corona-tider. Rigtig lækker boks E med både kylling, fisk og veggie. Leveret på trappen - som aftalt.
Betalt på forhånd via MobilePay. God service og god telefonaftale.
Min kone er ikke altid glad for sushi, men i dag giver hun fem stjerner!

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, seahorseDenmark
Anmeldt 25. februar 2020

Dette sted plejer ellers at lave rigtig god sushi til pengene. 24/2-19 var sushien desværre generelt tam i smagen. Ellers var stemningen og betjeningen fin.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Sophia M

Rejsende, der kiggede på SushiMania, kiggede også på

Herning, Vestjylland

Har du været i SushiMania? Fortæl om dine oplevelser!