Åben i dag: 15.00 - 21.00
Første men IKKE sidste besøg!!

Det var vores første tur i et escape room. Det var sjovt, uhyggeligt, spændende, svært, svedigt og... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2020
annisetted
Silkeborg, Danmark
Mega god oplevelse!!

JoanAmtoftNielsen

Anmeldt d. 2. august 2020

Vi prøvede Chernobyl, hvor vi synes sværheden var helt tilpas ☺️ Mega god oplevelse! Vi kommer helt sikkert igen

Tak, JoanAmtoftNielsen
Anmeldt d. 2. august 2020

Super god oplevelse i Chernobyl escape room i Herning med gode effekter, en god historie og mange rum. Meget venligt og hjælpsom personale - lan klart anbefales!

Tak, 442jesperp
Anmeldt d. 2. august 2020

Underholdning for hele familien det var sjovt, autentisk men bestemt også udfordrende.
Vi kommer gerne igen og prøver en af de andre udfordringer

Tak, jannieebbesenn2020
Anmeldt d. 2. august 2020

Meget spændene oplevelse hvor de små grå bliver sat på prøve, skal helt klart prøve de andre rum, rigtig god mulighed for at udvide ens måde at arbejde sammen som team.

Tak, louif78
Anmeldt d. 2. august 2020

Mega fed oplevelse, spændende og nervepirrende. God udfordring for familien, rummene var autentiske.
Hyggelig/uhyggelig atmosfære. Vi kan anbefale chernobyl.

Tak, Mathaeus05