Åben i dag: 15.00 - 21.00
Første men IKKE sidste besøg!!

Det var vores første tur i et escape room. Det var sjovt, uhyggeligt, spændende, svært, svedigt og... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2020
annisetted
Silkeborg, Danmark
Sjovt og udfordrende

Super sjovt og udfordrende. Godt til teambuilding og ryste sammen med vennerne. Super sødt... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2020
Nanna B

Anmeldt d. 2. august 2020

Meget spændene oplevelse hvor de små grå bliver sat på prøve, skal helt klart prøve de andre rum, rigtig god mulighed for at udvide ens måde at arbejde sammen som team.

Tak, louif78
Anmeldt d. 2. august 2020

Mega fed oplevelse, spændende og nervepirrende. God udfordring for familien, rummene var autentiske.
Hyggelig/uhyggelig atmosfære. Vi kan anbefale chernobyl.

Tak, Mathaeus05
Anmeldt d. 2. august 2020

Det er en fantastisk og udfordrende oplevelse og det er ikke sidste gang man kommer her
Det er virkelig flot og gennemført lavet

Tak, 97rasmusg
Anmeldt d. 1. august 2020

Alsidige hjernebrud, flere rum, intens oplevelse, meget fin service og assistance når der var behov, kan varmt anbefales

Tak, Sune A
Anmeldt d. 31. juli 2020

Super god oplevelse med udfordringer lige fra starten!
Mange gode gemte koder og raffinerede decifreringsopgaver. Kan anbefales til alle som er freske på at samarbejde.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Smedteren