Åben i dag: Lukket
Første men IKKE sidste besøg!!

Det var vores første tur i et escape room. Det var sjovt, uhyggeligt, spændende, svært, svedigt og... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2020
annisetted
Silkeborg, Danmark
Sjovt og udfordrende

Super sjovt og udfordrende. Godt til teambuilding og ryste sammen med vennerne. Super sødt... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2020
Nanna B

Anmeldt d. 2. august 2020

Det er en fantastisk og udfordrende oplevelse og det er ikke sidste gang man kommer her
Det er virkelig flot og gennemført lavet

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 97rasmusg
Anmeldt d. 1. august 2020

Alsidige hjernebrud, flere rum, intens oplevelse, meget fin service og assistance når der var behov, kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Sune A
Anmeldt d. 31. juli 2020

Super god oplevelse med udfordringer lige fra starten!
Mange gode gemte koder og raffinerede decifreringsopgaver. Kan anbefales til alle som er freske på at samarbejde.

Tak, Smedteren
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er vores tredje besøg og vi elsker det! God stemning og gode rum. Vi er slet ikke færdige alle rum skal prøves

Tak, dianabO9196PD
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

En rigtig sjov og spændende oplevelse for hele familien. Man skal løse opgaver og samarbejde. Kan varmt anbefales.

Tak, GR2311