Åben i dag: 10.30 - 22.30
Mega god oplevelse!!

Vi prøvede Chernobyl, hvor vi synes sværheden var helt tilpas ☺️ Mega god oplevelse! Vi kommer helt... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
JoanAmtoftNielsen
Fantastisk oplevelse

Super god oplevelse i Chernobyl escape room i Herning med gode effekter, en god historie og mange... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
442jesperp

Anmeldt d. 28. juni 2020

Rigtig godt sted. God service og rum.
Jeg var afsted med kæreste og svigerforældre. Vi fik en tid på 42 minutter.

Tak, danieljN3542RO
Anmeldt d. 27. juni 2020

Super oplevelse og rigtig sjovt rum, dog manglede der et objekt i rummet som personalet havde glemt og var nødt til at komme ind med

Tak, annafV4360AX
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Klart det mest udfordrende escape room jeg har prøvet. Mange spændende rum som giver en masse udfordringer under spillet

Tak, 607maltef
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

God oplevelse. Sjov, udfordrende og spændende. God service og flotte omgivelser. God placering med parkering.

Tak, Abd130311
Anmeldt d. 9. marts 2020

Meget spændende koncept som giver en anderledes oplevelse. :) Noget alle burde prøve, man lære sig selv at kende på en anden måde. Og en god måde at samarbejde på :)

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, M9325QXjeanettej