Fastlås den laveste pris fra disse websites
130 US$
Booking.com129 US$
Priceline129 US$
Hotels.com130 US$
Travelocity130 US$
Orbitz.com130 US$
eDreams129 US$
Anmeldt d. 2. november 2018 fra mobile enheder

Virkelig god løsning for overnatning ved besøg i boxen . Venligt personale, rene pæne værelser, god morgenmad.
Der var køkken i fællesområdet, hvor man kunne lave kaffe. Ved ud tjekning fik vi en flaske vand med til turen.

Dato for ophold: november 2018
Tak, jackies773
Jesper B, Manager hos Hotel Herning, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2018

Hej Jackie,

Det glæder os at du havde et godt ophold.

Håber vi ses igen.

Mvh.
Hotel Herning

Anmeldt d. 25. juni 2018

Blev modtaget af venlig og smilende personale. Vi skulle til koncert i boxen og fik udleveret en billet til pølse med brød når koncerten var over. Buffen vi fik til aften var super lige som morgen maden dagen efter.

Der er ikke mere en 3 minutters gang fra hotellet til Boxen. hvor man så er fri for at skal parkere, da vi parkere lige ude foran vores værelser.

Værelsestip: vælg dobbelt værelse
Dato for ophold: juni 2018
Tak, kisjes2016
Anmeldt d. 15. september 2017

Vi boede på hotellet i forbindelse med Formland messen. Dejligt centralt direkte ved messe og Jyske Bank boxen. Priserne er i overkanten når det er messetid. Hotellet har lige nøjagtigt det man har brug for. Ikke prangende men til, at leve med og effektivt i forhold til afstand til messen og eventuelt arrangementer i Jyske Bank Boxen.

Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PEPcph
Anmeldt d. 24. juli 2017

Venligt og serviceorienteret personale, dejlig morgenmadsbuffet, gratis parkering, velfungerende wifi, og beliggenhed lige ved messehallerne, virkelig praktisk, når man er til DM for islandske heste. Ok værelse, rent og pænt, men lidt kedelig indretning.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, annamargretheh
Anmeldt d. 20. juli 2017 fra mobile enheder

Hotel Herning ligger rigtig godt, når man flere gange om dagen skal på Dyrskuepladsen... DM islandske heste.. Denne gang boede vi i den nye fløj, og det var langt bedre end den gamle del...
Nye gulvtæpper ville hjælpe på hyggen ;-)

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Jytteskovgaard01