“Suveræn dejlig mad”

Restaurant Sankt Jørgen
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Sankt Jørgen ....Veltilberedt mad af friske råvarer Gå på opdagelse i en verden af smagsoplevelser på Restaurant Sankt Jørgen i Herning. Kvalitet er nøgleordet for alt hvad vi laver. Derfor skifter vi løbende ud i vores menu, så den passer til sæsonen og årstiderne, og så bruger vi kun de bedste og mest friske råvarer. Derfor laver vi alt fra bunden. Naturligvis. Og derfor kan du være sikker på en restaurantoplevelse lidt ud over det sædvanlige.
Anmeldt 2. august 2020

Familiemiddag på Sct. Jørgen var en virkelig god oplevelse. Vi fik alle 5 suveræn dejlig mad. Meget velsmagende, smuk at se på og til fornuftige priser i forhold til kvaliteten.

Tak, karstenronberg

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte bord i god tid for det var nødvendigt den aften selv om der var mange gæster var der ikke lang ventetid som der godt kan være
Servicen var i top forklaret om maden som var friske råvare. Super hyggelige omgivelser. Kan varmt anbefale dette sted
Tak for Mad

Tak, 527thomast
BWHotelEyde, Salg og Bookingchef hos Restaurant Sankt Jørgen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2020

Hej Thomas T.

Tak for din positive tilbagemelding, vi er glade for at I havde en god aften i vores restaurant.

Ser frem til igen at byde Jer velkommen hos os på Restaurant Sankt Jørgen på Hotel Eyde.

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Gennemsnitlig mad. Ikke noget at falde i svime over.
Fik serveret rugpaneret røddpæte med kartofler og persillesovs og et stjerneskud der dårligt kan mætte en voksen mand.
Rødspætten var fin stegt men ikke renset ordentligt for blod og blærer.

Priserne er for høje i forhold til kvalitet.

Personalet så lidt sure ud og den mandlige tjener der serverede maden, da den langt om længe kom, lugtede af armsved

1  Tak, LiselotteM4

Hej LiselotteM4.

Tak for din respons. Vi beklager at vi ikke har levet op til Jeres forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover.

Jeg håber, at du vil overveje at besøge os igen, så vi kan få en ny chance for at give dig en førsteklasses oplevelse.

Med venlig hilsen
Best Western Plus Hotel Eyde

Lone Nissen

Anmeldt 21. juli 2020

Egentligt en nogenlunde oplevelse - men ville da være dejligt, at der blev spurgt ind til om maden smagte fint og om alt var som det skulle være.. fordi det var det ikke. Flæsken var tør og kedelig og kartoflerne ikke færdig kogt - desuden var den ældre dame der serverede os virkelig sur i betrækket og kunne ikke ligne en som var mere ligeglad med vores oplevelse. Alting skete i et forhastet tempo undtagen serveringen af maden.. Her ventede vi ihvertfald 3 kvarter hvilket ikke er okay ift. hvad vi bestilte

1  Tak, 10lasseh

Hej Lasse,

Tak for din tilbagemelding!

Vi beklager at vi ikke levede op til jeres forventninger og servicen ikke var som ønsket.

Det er vigtigt for os, altid at levere gode oplevelser. Derfor vil din feedback indgå i vores evalueringer og være medhjælpende til at implementere forbedringer, så vi sikrer en bedre oplevelse fremover.

Med venlig hilsen
Restaurant Sankt Jørgen på Hotel Eyde

Lone Nissen

Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

God og veltillavet mad i rigelige portioner. Meget fin betjening med god indsigt i servering og vin samt fornemmelse af selskabet. Desværre sad vi i “havestuen” hvor der var meget dårlig akustik.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 496ash

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sankt Jørgen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Sankt Jørgen? Fortæl om dine oplevelser!